Την Τρίτη 30 Μαρτίου, την Πέμπτη 1η και την Παρασκευή 2 Απριλίου 2021 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η δεύτερη συνάντηση στο πλαίσιο τού Προγράμματος Οργάνωσης Χρόνου και Διαχείρισης Άγχους για τους μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γενικού Λυκείου, με τη συμβολή των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών τής Φ. Ε.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις αγωνίες τους σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις και να μιλήσουν για τους παράγοντες που τους προκαλούν άγχος, αλλά και τι τους βοηθάει, ειδικά τώρα σε αυτήν την παρατεταμένη περίοδο εγκλεισμού και εν αναμονή τής επανόδου των μαθητών Λυκείων στις φυσικές τους τάξεις.
Επίσης, είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν κοινούς προβληματισμούς και να συζητήσουν για τρόπους αποτελεσματικότερης διαχείρισης του άγχους.
Από τους εκπροσώπους των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών τής Φ.Ε. τονίστηκε στους μαθητές πόσο σημαντικό είναι να υπάρξει από την πλευρά τους συστηματοποιημένη μελέτη με ιεράρχηση των προτεραιοτήτων τους και με βάση τους στόχους που έχουν θέσει.
Τέλος, αναδείχθηκε η σημασία τής αναζήτησης στήριξης από την οικογένεια, τους φίλους και τους συμμαθητές, ενώ επισημάνθηκε η σπουδαιότητα και η ευεργετική επίδραση τής ξεκούρασης και τής καλής διατροφής, καθώς και η αποφυγή περιορισμένων ωρών ύπνου, κατανάλωσης πρόχειρου φαγητού και διεγερτικών ροφημάτων, καθώς και τής μελέτης χωρίς διάλειμμα.
Το Πρόγραμμα Οργάνωσης Χρόνου και Διαχείρισης Άγχους υλοποιείται από τους κ. Γεώργιο Γεωργουλέα, σχολικό ψυχολόγο, και την κ. Κατερίνα Σουφλιά, καθηγήτρια-Σύμβουλο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, υπό την εποπτεία τής Διευθύντριας κ. Ψυχικού Νέλλης Παππά.