Οι μαθητές τής Α΄ τάξης (τμήμα Α΄3) τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, κατά τη διάρκεια του Β΄ τετραμήνου και στο πλαίσιο τού μαθήματος Πολιτική Παιδεία, πραγματοποιούν εκπαιδευτική δραστηριότητα με τίτλο: «Μαθητική Εφημερίδα: Για μια βιώσιμη οικονομία. Πλαίσιο Σύνταξης τής Μαθητικής Εφημερίδας».
Οι μαθητές θα μελετήσουν υλικό σχετικά με τη ψηφιακή εποχή και θα συγγράψουν άρθρο το οποίο θα δημοσιευθεί στη μαθητική εφημερίδα που επιμελείται η υπεύθυνη εκπαιδευτικού έργου στον τομέα τής Οικονομίας, κ. Δήμητρα Μακρή.
Το υλικό επιλέχθηκε από το πρόγραμμα “Personal Finance” τού καθηγητή Χρηματοοικονομικής τού Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Ν. Φίλιππα και θα αποτελέσει αφορμή συζήτησης και προβληματισμού σχετικά με τις αλλαγές που επέφερε η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση στην κοινωνία και τη ζωή των ανθρώπων.
Tεχνητή νοημοσύνη, robots, machine learning, virtual reality, digital wallet, Fintech, Blockchain και κρυπτονομίσματα αποτελούν ορισμένες από τις εκφάνσεις τής ψηφιακής εποχής, στην οποία οι νέοι οφείλουν να προσαρμοστούν αναπτύσσοντας νέες δεξιότητες ώστε να ενταχθούν μελλοντικά στην αγορά εργασίας.
Τα μαθησιακά αποτελέσματα τής συγκεκριμένης εκπαιδευτικής δραστηριότητας για τους μαθητές συνοψίζονται ως ακολούθως: να μάθουν να συνεργάζονται, να αποκτήσουν αυτοεκτίμηση, να δημιουργήσουν ένα έντυπο και να συνειδητοποιήσουν τον ρόλο των ΜΜΕ, να επικοινωνήσουν με το κοινό για θέματα Βιώσιμης Οικονομίας και να γίνουν ενεργοί οικονομικά πολίτες.
Η θεματολογία τής μαθητικής εφημερίδας περιστρέφεται γύρω από την Οικονομία και τον ενεργό πολίτη, την Οικιακή Οικονομία, το επιχειρείν και την επιχειρηματικότητα.
Τη δραστηριότητα ανέλαβε ως υπεύθυνη η κ. Δήμητρα Χατζηαγγελάκη, καθηγήτρια Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών, με τη συνεργασία τής Διευθύντριας κ. Νέλλης Παππά.