Η καθηγήτρια Πληροφορικής - Φυσικών Επιστημών τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού δρ Κατερίνα Γλέζου συμμετείχε στο 3o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη ως μέλος τής επιστημονικής και τής οργανωτικής επιτροπής, τής επιτροπής κριτών, καθώς και ως διοργανώτρια τής Scratch Day 2014. Το Συνέδριο (http://hmathia14.ekped.gr) πραγματοποιήθηκε από 4 έως 6 Απριλίου 2014 στη Νάουσα.
Κύριος σκοπός τού συνεδρίου ήταν να αναδείξει ιδέες και εμπειρίες σχετικές με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη. Το συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, νέους επιστήμονες, ερευνητές, φοιτητές και σε στελέχη εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των σχετικών υποδομών και εφαρμογών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Στο πλαίσιο τής Scratch Day 2014 στη Νάουσα (http://day.scratch.mit.edu/event/868) το Σάββατο 5 Απριλίου 2014 παρουσιάστηκαν εκπαιδευτικά σενάρια, εργαστηριακές δραστηριότητες (tutorials και workshops), προσωπικά έργα, καθώς και εργασίες μαθητών στο Scratch. Σε αυτή τη «γιορτή Scratch Day» -διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό τού MIT Media Lab, Cambridge, Massachusetts, United States- συμμετείχαν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παρουσιάσεις έργων στο διαδικτυακό πολυμεσικό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0 (http://scratch.mit.edu/).
Η κ. Γλέζου, με συνεισηγητές τους: Μαρία Ιωσηφίδου, Ιάκωβο Μαστρογιάννη και Σοφία Σωτηρίου, παρουσίασε την εισήγηση - βιωματικό εργαστήριο «Δημιουργώντας ψηφιακές αφηγήσεις στο Scratch 2.0» (http://hmathia14.ekped.gr/praktika14/VolC/VolC_373_378.pdf) και μαζί με την Μαρία Ιωσηφίδου την εισήγηση - εκπαιδευτικό σενάριο «Κυνήγι πεταλούδων - Δημιουργώντας ένα ψηφιακό παιχνίδι στο Scratch 2.0» (http://hmathia14.ekped.gr/praktika14/VolC/VolC_414_424.pdf).
Ιδιαίτερη απήχηση είχε η εισήγηση των Σαββιδάκη Α., Προκάκη Ε., Τσακίρη Μ., Φυτά Δ. «Super Pong - Ένα παιχνίδι remix στο Scratch από μαθητές» (http://hmathia14.ekped.gr/praktika14/VolC/VolC_404_413.pdf) που παρουσιάστηκε στο εργαστήριο από την καθηγήτρια Πληροφορικής κ. Αρχοντούλα Σαββιδάκη και τον μαθητή τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης Μάριο Τσακίρη.
Το πρόγραμμα τού συνεδρίου και τα ψηφιακά πρακτικά του είναι διαθέσιμα για ανάκτηση στους συνδέσμους http://hmathia14.ekped.gr/wp-content/uploads/2014/03/programm_hmathia14_final.pdf και http://hmathia14.ekped.gr/praktika14/index.html αντίστοιχα.