Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019 δέκα εκπαιδευτικοί από τρεις ευρωπαϊκές χώρες συμμετείχαν σε μια επιμορφωτική/εκπαιδευτική συνάντηση στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών τού Πανεπιστημίου Πατρών, με συντονιστή καθηγητή τον κ. Μιχαήλ Κορνάρο.
Οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν τη συνάντηση προέρχονται από την Ελλάδα (Αρσάκειο Λύκειο Πάτρας και Πειραματικό Λύκειο Μυτιλήνης) από την Ισπανία (I.E.S. Campos de Amaya) και την Πορτογαλία (Agrupamento de Escolas de Arouca), και αποτελούν την παιδαγωγική ομάδα τού ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Energy resources for sustatainability”.
Στο πλαίσιο τού προγράμματος αυτού μαθητές και εκπαιδευτικοί των τεσσάρων προαναφερομένων σχολείων θα επισκεφθούν τις τέσσερεις πόλεις (Πάτρα, Μυτιλήνη, Viladiego και Arouca) και θα πραγματοποιήσουν βιωματικές δράσεις που αφορούν στη διαχείριση των ενεργειακών πηγών για την αειφορία.
Tέλος, τη συνάντηση παρακολούθησαν προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές τού Πανεπιστημίου Πατρών και ενημερώθηκαν για την ερευνητική δραστηριότητα στον τομέα τής ενεργειακής διαχείρισης από τον κ. Μ. Κορνάρο, καθηγητή από το Πανεπιστήμιο Πατρών, τον κ. Σ. Βακάλη από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και τον κ. Π. Κόκκινο από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Πατρών.
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-c/ta-nea-mas/educational-programs/97-greek/schools/patra/patra-high-school/41058-to-tmima-ximikon-mixanikon-tou-panepistimiou-patron-kai-to-arsakeio-lykeio-patron-synergazontai-gia-tin-aeiforia#sigProId52bc450128