Αρσάκεια Ιωαννίνων

image004

Το Σάββατο 25 Μαΐου 2024 το Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων φιλοξένησε για άλλη μια χρονιά στους χώρους του το 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για την Προσχολική Εκπαίδευση για σχολεία τής Περιφέρειας Ηπείρου, που διοργάνωσε σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό STEM Education. Πάνω από 80 παιδιά δημόσιων και ιδιωτικών νηπιαγωγείων παρουσίασαν τις ιδέες τους σχετικά με το θέμα τού Φεστιβάλ «Μεσόγειος, πηγή ζωής και πολιτισμού», που τους έδωσε την ευκαιρία να σκεφτούν ιδέες για το πώς μπορούμε να προστατεύσουμε το περιβάλλον τής Μεσογείου.


Συμμετείχαν ομάδες παιδιών από νηπιαγωγεία των νομών Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας και τού δήμου Μεσολογγίου, τα οποία, υπό την καθοδήγηση των νηπιαγωγών τους, παρουσίασαν ευφάνταστες κατασκευές στις τρισδιάστατες επιδαπέδιες μακέτες-πίστες τους. Τα παιδιά έφτιαξαν τον πρώτο τους αλγόριθμο και οδήγησαν τα ρομποτάκια τους, εφάρμοσαν τις πρώτες προγραμματιστικές τους γνώσεις και ανέδειξαν τις καλλιτεχνικές και κοινωνικές τους δεξιότητες. Οι κατασκευές τους ενθουσίασαν το πολυπληθές κοινό των γονέων και άλλων μικρών τους φίλων.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Νομού Ιωαννίνων κ. Κωνσταντίνα Τάλλου, η οποία ενθάρρυνε παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς να συνεχίσουν να συμμετέχουν σε τέτοιες καινοτόμες δράσει και απένειμε τα βραβεία σε όλα τα παιδιά. Τέλος, τόσο η ίδια όσο και οι παρευρισκόμενοι συνεχάρησαν τα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων για την άριστη διοργάνωση και τη συμβολή τους στα εκπαιδευτικά δρώμενα τα περιοχής.
Τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων ξεχώρισαν για τον τρόπο αντίληψης τού κώδικα, για την άρτια περιγραφή τού σεναρίου και τού αλγορίθμου τους και απέσπασαν δύο βραβεία: τής «Κατανόησης Αλγορίθμων» και τής «Επιδεξιότητας στον Λόγο».
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, στην προϊσταμένη τού Νηπιαγωγείου κ. Γεωργία Πήττα και στη νηπιαγωγό κ. Ισαβέλλα Λιάτσου για την προετοιμασία των ομάδων, την καλλιέργεια τού ομαδικού πνεύματος και τού κινήτρου για μάθηση.

{gallery}IOAN/2023-24/NHPI/stem2:::0:0{/gallery}