Αρσάκεια Ιωαννίνων
Ομάδα Προσανατολισμού Επιστημών Οικονομίας & Πληροφορικής

Νικολοπούλου-Τσατσαρώνη Δανάη: 18.412

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σκουρλέτης-Προίσκος Άρης-Ιερόθεος: 18.129

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μπούφης Βασίλειος: 18.030

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών

Σουμπασάκου Φίλιππα: 19.486 

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αναγνωστοπούλου Χριστίνα: 19.448

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Καραγεωργίου Αθανάσιος: 19.368

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ρέτσα Μαρία: 19.320

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Βλόντζου Μαρία-Ελευθερία: 19.310

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ντουσόπουλος Άγγελος: 19.281

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Στοϊμένος Αναστάσιος: 19.273

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Φούρλαρης Κωνσταντίνος: 19.208

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Σταματογιαννοπούλου Μαριάννα: 19.168

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Περίχαρος Φώτιος-Κωνσταντίνος: 19.143

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κουμπέτσου Αλεξία-Ειρήνη: 19.100

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κουμαρέλας Κωνσταντίνος-Ελευθέριος: 19.093

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Γυφτόπουλος Χρίστος: 19.040

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παραθύρας Ραφαήλ-Νικόλαος: 19.005

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Νιράκης Νικόλαος: 18.992

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κωνσταντοπούλου Δήμητρα: 18.985

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μητρόπουλος Μάριος: 18.984

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Τσιάδη-Δημητροπούλου Χριστίνα: 18.923

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κατσιμπέρη Ελισσάβετ: 18.908

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Λουκοπούλου Χριστίνα: 18.891

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Σοφοπούλου Μαρίνα: 18.860

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Ποζιού Παναγιώτα: 18.852

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Δουλγεράκη Εμμανουέλα: 18.828

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Παλυβός Νικόλαος-Χαρίδημος: 18.805

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Λιανού Μαρία: 18.788

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Μπαλτούμα Καλλιόπη: 18.738

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Χρονοπούλου Μυρσίνη: 18.728

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Πανταζής Γεώργιος: 18.720

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αναστασιάδης Αλέξανδρος: 18.657

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Γαβουνέλης Νικόλαος: 18.626

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ασπρίδη Ήβη: 18.624

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σταματόπουλος Γρηγόριος-Γεώργιος: 18.608

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ζαφείρη Ανδριανή: 18.602

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Θεολογίτης Μαρίνος: 18.576

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Παξινός Μάριος: 18.536

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Μοντεσάντος Φίλιππος: 18.520

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Καρτάλη Ιωάννα: 18.507

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Αθανασιάδης Κωνσταντίνος: 18.495

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Σουλιμιώτη Βασιλική: 18.438

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Χαραλαμποπούλου Άννα: 18.419

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Χατζησάρρου Παναγιώτα: 18.418

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ασημόπουλος Δημήτριος-Παναγιώτης: 18.416

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Λαζαρίδης-Κηρολίβανος Ελευθέριος: 18.394

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Πυλαρινού Ελισάβετ: 18.368

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Λέττας Νικόλαος-Μάριος: 18.325

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Καλαμάρα Άννα-Μαρία: 18.319

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Σκαλιστήρα Ελένη: 18.272

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ανδρεάδης Δημήτριος: 18.210

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αμάραντος Ευστάθιος: 18.178

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Παπαχλιμίντζος Ιωάννης: 18.146

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Δασκαλάκης Παναγιώτης: 18.135

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σαλίτ Ματάν: 18.105

Α΄Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Λάζαρη Βασιλική: 18.098

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Βέττας Παναγιώτης: 18.076

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ξηνταράκου Σμαράγδα: 18.068

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Τάκας Νικόλαος: 18.008

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών

Δρυμούση Μαρία: 19.436

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ρέντζος Νικόλαος: 19.354

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Φούτση Δήμητρα-Νίκη: 19.326

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Αποστολός Κωνσταντίνος: 19.178

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Θεοχαροπούλου Δέσποινα: 19.132

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Κόντου Ευσταθία: 19.092

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ιωσηφέλη Αγγελική: 19.040

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Γεωργούντζος Αθανάσιος-Γεώργιος: 18.979

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Λαμπρινοπούλου Σίλβια: 18.974

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μπάκας Πέτρος: 18.886

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Καρά Κωνσταντίνα: 18.866

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Τοτοκώτση Άννα-Μαρία: 18.864

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Κώστα Χρυσούλα: 18.854

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Τσίκλου Μαργαρίτα-Παρασκευή: 18.830

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Μελανίτη Ιουλία-Μαρία: 18.822

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μαγαλιού Σοφία: 18.812

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σταθακάρου Αικατερίνη: 18.795

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παπασταμάτη Ίλια: 18.651

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Λαγογιάννη Θεοδώρα: 18.648

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Φωτοπούλου Μαρία-Πετρίνα: 18.627

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Σταθοπούλου Αναστασία: 18.586

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κορρέ Έλλη: 18.547

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης
Ρισβά Μερόπη: 18.531

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Τσελεπίδου Ευαγγελία: 18.480

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Χαραλαμπίδη Θεοδώρα-Χρυσάνθη: 18.466

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Μαραγιάννη Ευγενία: 18.421

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Γιαννακοπούλου Ασημίνα: 18.408

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παπαϊωάννου Ελισάβετ: 18.404

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Δασκάλου Σουλτάνα: 18.399

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Πολίτη Αγγελική: 18.349

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Γαζής Κωνσταντίνος: 18.345

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Φλαμπούρης Κωνσταντίνος: 18.332

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Κανελλοπούλου Άννα: 18.322

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Κουλουφάκου Σοφία-Κυριακή: 18.263

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Τσίρος Φραγκίσκος-Βλάσιος: 18.256

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ζήση Ηλιάνα: 18.240

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Δημάκη Ελένη: 18.193

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Γιαπιτζή-Παπανδρέου Άννα: 18.178

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Καραΐσκος Βασίλειος: 18.134

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ζώρζου Αγγελική: 18.126

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αναγνώστου Μελίτη: 18.110

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Μπουλούγαρη Ελένη-Χριστίνα: 18.099

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παντελίδου Αγγελική: 18.034

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης




1
Πρόγραμμα: Οικονομία και Επιχειρηματικότητα

Θεματική Ενότητα: «Η Επιχείρηση σε Δράση - Επιχειρηματικό Σχέδιο»

Σκοπός του προγράμματος «Οικονομία – Επιχειρηματικότητα» αποτελεί η αποσαφήνιση και κατανόηση βασικών οικονομικών όρων και εννοιών, απαραίτητων στη ζωή του ατόμου, με ιδιαίτερη έμφαση εδώ στην έννοια της επιχειρηματικότητας, όπως επίσης και στην αναγκαιότητα ανάπτυξης του επιχειρηματικού πνεύματος, παράγοντα καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξη τόσο των ίδιων των μαθητών όσο και της χώρας στο νέο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται διεθνώς.

{tab=2008}

Θέμα: «Η βιωσιμότητα των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) στην Ελλάδα».

Σκοπός του επιλεγέντος θέματος είναι η κατανόηση της έννοιας των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) και της αναγκαιότητας βιωσιμότητάς τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, λόγω των διαρκώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων στην αγορά εργασίας και της μετάβασης στην Κοινωνία της Γνώσης, που θέτουν νέα δεδομένα για τη λειτουργία του συστήματος εκπαίδευσης.

Οι μαθητές 1) διερεύνησαν τους φορείς της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, 2) μελέτησαν την έννοια του όρου «Βιωσιμότητα μιας επιχείρησης», 3) πραγματοποίησαν έρευνα-προσομοίωση με ερωτηματολόγιο για να διερευνηθούν οι ανάγκες της αγοράς για τα Κ.Ε.Κ και τη βιωσιμότητά τους, 4) σύστησαν ως «Εικονική Επιχείρηση» ένα Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) και 5) υλοποίησαν ένα υποθετικό «επιχειρηματικό σχέδιο». Αφού κατέληξαν σε συγκεκριμένα συμπεράσματα, εκπόνησαν γραπτή εργασία, περιγραφική όλων των ενεργειών τους, έκτασης 186 σελίδων, την οποία κατέθεσαν στο Υπουργείο Παιδείας.

Σύμβουλος στο παρόν εγχείρημα ήταν ο υπεύθυνος του Κ.Ε.Κ. «ΓΑΙΑ», που εδρεύει στα Μελίσσια.

{tab=2010}

Θέμα: « Επιχειρηματικό Σχέδιο - Εικονική Επιχείρηση»

Στο πλαίσιο του προγράμματος επιλέξαμε το θέμα με τίτλο «Επιχειρηματικό σχέδιο – Εικονική Επιχείρηση», επιδιώκοντας, μέσα από τη σφαιρική και εμπεριστατωμένη μελέτη, την καλλιέργεια της δημιουργικής έκφρασης και του συνεργατικού πνεύματος των εφήβων, σε συνδυασμό με την ανάδειξη των επιχειρηματικών τους δεξιοτήτων, την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και την ανάπτυξη πρωτοβουλίας, την ενεργοποίησή τους για γνωριμία με τους νόμους της αγοράς και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και, τέλος, την ενεργό συμμετοχή τους στο οικονομικό και κοινωνικό «γίγνεσθαι».

Εικονική Επιχείρηση Κινηματογραφικών Παραγωγών “Seduction Production” “SP”

Προϊόν: Ταινία μικρού μήκους «ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΑΡΕΝΑ» με θέμα τις «Θετικές και Αρνητικές Όψεις του κέντρου της Αθήνας».

Σύνταξη Επιχειρηματικού σχεδίου και κατάθεση γραπτής εργασίας της τάξεως των 233 σελίδων, στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

- Βραβείο Αριστείας και Καινοτομίας από το Θεσμό «Αριστείας και Ανάδειξη Καλών Πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» ΥΠΔΒΘ
{/tabs}

Πρόσκληση του Β΄ Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού από το Υπουργείο Παιδείας για τη δημιουργία του «Επιχειρηματικού Σχολείου»

{tab=2014}
Σε τιμητική εκδήλωση, ο αρμόδιος Υφυπουργός Παιδείας παρουσίασε τη δράση, η οποία συνιστά το «Επιχειρηματικό Σχολείο» και θα υλοποιηθεί μέσα από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.
Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα επιχειρηματικότητας από καθηγητές Μάρκετινγκ, Οικονομίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, πετυχημένους επιχειρηματίες και διακεκριμένους μαθητές σε προγράμματα επιχειρηματικότητας.
Επιπλέον, θα έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό οπτικό υλικό, το οποίο θα προβάλλεται στην ειδική διαδικτυακή πύλη www.business-school.minedu.gov .


Στην παρούσα εκδήλωση, οι μαθητές του σχολείου μας έδωσαν συνέντευξη στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση.
{/tabs}
Το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece («ΣΕΝ/JAGreece»), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, υλοποιεί προγράμματα του JuniorAchievement – YoungEnterprise, ενός πανευρωπαϊκού μη κερδοσκοπικού οργανισμού (JA-YE www.ja-ye.org), ο οποίος προετοιμάζει τους νέους για μια επιτυχημένη πορεία στην παγκόσμια οικονομία, βασιζόμενος στην αρχή της «εκμάθησης μέσα από την πράξη».

1ο Πρόγραμμα: «Εικονική Επιχείρηση»

Είναι μία βιωματική εμπλοκή των μαθητών στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς καλούνται να συγκροτήσουν μία μαθητική εικονική επιχείρηση, να παράξουν ένα προϊόν, να το προωθήσουν στην αγορά και τελικά να το πουλήσουν και να αποκτήσουν κέρδη από αυτό. Επίσης καλούνται να συνεργαστούν, να επιλύσουν προβλήματα, να διαχειριστούν το χρόνο που τους διατίθεται, να λάβουν αποφάσεις και να αναλάβουν ευθύνες.

Το πρόγραμμα έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα. Χωρίζεται σε τρεις διαγωνιστικές φάσεις:

α. Η Εμπορική Έκθεση. Οι μαθητικές επιχειρήσεις προβάλλουν τα προϊόντα τους εκθέτοντάς τα στα περίπτερα των επιχειρήσεών τους. Η μαθητική επιχείρηση που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία εκπροσωπεί την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Εμπορική Έκθεση.

β. Η κατάθεση των επιχειρηματικών πλάνων. Τον Απρίλιο οι μαθητικές επιχειρήσεις καταθέτουν τα επιχειρηματικά τους πλάνα προς κρίση.

γ. Ο τελικός διαγωνισμόςγια την ανάδειξη της καλύτερης μαθητικής εικονικής επιχείρησης. Οι 10-12 μαθητικές επιχειρήσεις που κατέθεσαν τα καλύτερα επιχειρηματικά πλάνα, προκρίνονται στον τελικό διαγωνισμό. Η καλύτερη μαθητική εικονική επιχείρηση εκπροσωπεί την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για την Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση.

Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από έναν σύμβουλο εθελοντή από μία από τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το ΣΕΝ/JA Greece. Κύριοι χορηγοί του προγράμματος είναι η Allianz Hellas, η Citi, η General Mills, η SAP Hellas και η Accenture.

Διάρκεια: Οκτώβριος – Ιούνιος



2ο Πρόγραμμα: Τράπεζες σε Δράση («Banks in Action») & Business Dilemma

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει σε μαθητές Λυκείου την ευκαιρία να αποκτήσουν χρηματοοικονομικές γνώσεις και κατάλληλες δεξιότητες, ώστε να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους ως ενημερωμένοι καταναλωτές και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους ως μελλοντικοί επαγγελματίες.

Οι μαθητές αναπτύσσουν την επιχειρηματική τους σκέψη και κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί μια Τράπεζα, ανακαλύπτοντας νέες ευκαιρίες για τη σταδιοδρομία τους και συνδέοντας το σχολείο με τον κόσμο τής εργασίας.

Το πρόγραμμα έχει δύο φάσεις:

1. Πρακτικές δραστηριότητες, που λαμβάνουν χώρα στη τάξη, όπως ασκήσεις, προβολή βίντεο, ένα διαδραστικό πρόγραμμα προσομοίωσης σε υπολογιστή. Μελέτη των αρχών της Τραπεζικής, του τρόπου λειτουργίας μιας τράπεζας καθώς και των προκλήσεων για την επιτυχημένη λειτουργία μιας τράπεζας σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

2. Σύσταση εικονικών Τραπεζών και συμμετοχή σε διαγωνισμό onlineμε άλλους μαθητές από την Ευρώπη.

Εθελόντρια-Σύμβουλος του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Millennium Bank κ. Μ. Κεσίσογλου.

Business Dilemma
«Διλημματικό σοβαρό κοινωνικοοικονομικό θέμα» στο οποίο κάθε μαθητική τράπεζα καλείται να προτείνει μία πρωτότυπη πρακτική λύση



“ENNOVATION JUNIOR”: Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας Ψηφιακής Καινοτομίας και Νέας Επιχειρηματικότητας

Αποτελεί μέρος του Διεθνούς Διαγωνισμού “ENNOVATION”.

Ο Διαγωνισμός (www.ennovation.gr) διοργανώνεται από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRYN) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (Β. Ελλάδα), το University of Nicosia της Κύπρου και πάνω από δέκα Πανεπιστήμια από όλη την Ελλάδα.

{tab=2013}

e-κανότητες

Μεσαία επιχείρηση με στόχο την παραγωγή 2 εξαρτημάτων με έξυπνους αισθητήρες για άτομα με ειδικές ικανότητες

- 1ο Βραβείο


{tab=2014}

Δημιουργία μεσαίας επιχείρησης με την επωνυμία «Ethalyzer»

Προϊόν: Συσκευή “ETHALYSER” που ενσωματώνεται στο τιμόνι τού αυτοκινήτου και μέσω του ειδικού υπερευαίσθητου αισθητήρα που διαθέτει, ανιχνεύει από την ανάσα του οδηγού το αλκοόλ και αναχαιτίζει την εκκίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να αποφεύγονται τα τροχαία ατυχήματα που οφείλονται σε υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλης.

- 2ο Βραβείο
{/tabs}


Την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 οι μαθητές των δύο τμημάτων τής Στ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, συμμετέχοντας στην πανελλήνια δράση «Let’s do it Greece», έφτιαξαν αφίσες με συνθήματα υπέρ τής ανάληψης πρωτοβουλίας για τον καλλωπισμό και την αισθητική αναβάθμιση τού περιβάλλοντος αστικού χώρου.

Οι καθηγήτριες Γαλλικών τού Α΄ και τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Βασιλική Κοντού, Μαρία Λαγουρού και Μαίρη Σερβετά συμμετείχαν με την εισήγηση "Μια εικονική επίσκεψη στο Λούβρο" στην επιμορφωτική διημερίδα «Το σύγχρονο σχολείο: Ανάγκες και προοπτικές». Η διημερίδα, που διοργάνωσαν οι σχολικοί σύμβουλοι Δ.Δ.Ε Β΄ Αθήνας, πραγματοποιήθηκε στην Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών στις 24 και 25 Απριλίου 2015.

Στο πλαίσιο τής εκπόνησης τού περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση μια σύγχρονη συνήθεια», οι μαθητές των Γ΄α και Γ΄δ τάξεων τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού πραγματοποίησαν εκδρομή στην Ελάτη, από τις 2 έως τις 4 Απριλίου 2015. Τους μαθητές συνόδευσαν ο Υποδιευθυντής τού Σχολείου κ. Χ. Γραικός και οι καθηγητές κ. Αρτ. Σούσου, υπεύθυνη τού προγράμματος και αρχηγός τής εκδρομής, Ελ. Γαλιάνδρα και Χρ. Γεωργίου.

                                                                               

«Η Διδακτική των ξένων γλωσσών στον σύγχρονο κόσμο»

Προβληματισμοί – Εξελίξεις – Εφαρμογές



Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιμορφωτική διημερίδα με θέμα: «Η Διδακτική των ξένων γλωσσών στον σύγχρονο κόσμο. Προβληματισμοί Εξελίξεις Εφαρμογές», που διεξήχθη την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015 στη Στοά τού Βιβλίου και το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015 στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού. Η ημερίδα διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο, το Γαλλικό Ινστιτούτο και το Ινστιτούτο Γκαίτε, υπό την αιγίδα τού Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, στις κατάμεστες αίθουσες τής Στοάς τού Βιβλίου ο Πρόεδρος τής Φ.Ε. Καθηγητής κ. Γεώργιος Μπαμπινιώτης άνοιξε τις εργασίες τής διημερίδας, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους. Σύμφωνα με τον κ. Μπαμπινιώτη, οι γλώσσες αποτελούν βασική συνισταμένη παιδείας, με υπόβαθρο, υποκείμενη αφετηρία και σταθερό σημείο αναφοράς τη μητρική. Υπάρχει μία συμπληρωματικότητα ανάμεσα στη μητρική και στις ξένες γλώσσες, και μία ρητή ή υπέρ-ρητή σύγκριση τής ξένης  γλώσσας με τη μητρική, η οποία αξιοποιείται, μεταξύ άλλων, και στη μετάφραση. Εξάλλου, ο καθολικός χαρακτήρας των συντακτικών δομών διευκολύνει το πέρασμα στην εκμάθηση. Ο κ. Μπαμπινιώτης σημείωσε πως η ξένη γλώσσα δεν είναι απλή εκμάθηση άλλων λέξεων για τα ίδια πράγματα αλλά μία μετάβαση (“transitio”) από ένα γλωσσικό σύμπαν σε ένα άλλο, σε μία άλλη σύλληψη, οργάνωση και έκφραση του κόσμου.

Μια ακόμα καίρια παρατήρηση είναι πως για κατάκτηση (acquisition) μιας γλώσσας μπορούμε να μιλάμε κυρίως ως προς τη μητρική γλώσσα, ενώ για την ξένη γλώσσα αναφερόμαστε σε εκμάθηση (language learning). Ως προς τη μεθοδολογία, κινούμαστε σε δύο επίπεδα, δομολειτουργική (γραμματική, σύνταξη) και επικοινωνιακή (χρήση) προσέγγιση. Το στοίχημα για έναν εκπαιδευτικό είναι να επιτύχει να βρει έξυπνες, οικονομικές λύσεις για να παρουσιάσει τη μορφολογία, ώστε να μην αποθαρρύνει τον μαθητή. Να παρουσιάσει πρώτα τις βασικές γραμμές και να εξειδικεύσει στη συνέχεια. Να χρησιμοποιήσει την μετάφραση ιδίως όταν αυτή περνάει μέσα από αντιπαραβολικό επίπεδο χρησιμεύοντας στη σύγκριση. Τέλος, να αξιοποιήσει την τεχνολογία τής εκπαίδευσης μέσω ψηφιακής παρουσίασης υλικού, και να χρησιμοποιήσει τη διαδραστικότητα ως πρόκληση που ανοίγει νέες προοπτικές στη διδασκαλία τής ξένης γλώσσας.

Κλείνοντας τον χαιρετισμό του, ο κ. Μπαμπινιώτης αναφέρθηκε στην επιθυμητή γλωσσική πολυμορφία, στην αναφορά και εκμάθηση περισσοτέρων της μίας ξένων γλωσσών, ειδικά σε ό,τι αφορά την ελληνική πραγματικότητα, αλλά και στην πρόταση ίδρυσης σχολείων γλωσσών, όπου οι μαθητές θα μπορούν να σπουδάσουν πολλές γλώσσες με την ανάλογη επαγγελματική διέξοδο. Τέλος, προέτρεψε τους εκπαιδευτικούς ποτέ να μην απομονώνουν τη γλώσσα από το υπαρξιακό τρίπτυχο, αποτελούμενο από τη γλώσσα, τη νόηση (τον νου) και τον κόσμο, καθώς μεταξύ τους συνδέονται άρρηκτα. Κάθε ποιότητα γλωσσική είναι ποιότητα σκέψης και ποιότητα αντίληψης και γνώσης τού κόσμου, έτσι λοιπόν, με αφετηρία τη μητρική η προτροπή είναι να μάθουμε μία ή περισσότερες γλώσσες που μας ανοίγουν νέους ορίζοντες.

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος τού Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και μέλος τού Δ.Σ. τής Φ.Ε. κ. Σωτήριος Γκλαβάς χαιρέτισε με τη σειρά του και ανέδειξε το μέγεθος τής επανάστασης των νέων τεχνολογιών μέσω και της χρήσης του διαδικτύου. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το αντικείμενο τής εκμάθησης των ξένων γλωσσών, σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και στην Ελλάδα, ο στόχος είναι κάθε μαθητής τελειώνοντας το Λύκειο να έχει μάθει, εκτός τής μητρικής, και δύο τουλάχιστον ακόμα ξένες γλώσσες. Αναφέρθηκε στις αλλαγές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στα αναλυτικά προγράμματα και στα σχολικά εγχειρίδια, αλλά και στην ενεργό χρήση των νέων τεχνολογιών, η οποία διευκολύνει περισσότερο ώστε η απλή εκμάθηση να τείνει προς την κατάκτηση.

Ο κ. Γκλαβάς σημείωσε πως μέσω τής διημερίδας δίνεται η δυνατότητα τής συνομιλίας μεταξύ τής διδακτικής των ξένων γλωσσών και τής πρακτικής εφαρμογής μέσα και από τη διαδραστικότητα και από τη δυναμική που δίνουν οι νέες τεχνολογίες, και κλείνοντας ευχήθηκε καλή επιτυχία στις εργασίες τής διημερίδας.

Στο πρώτο μέρος των ανακοινώσεων, για την αγγλική γλώσσα, η κ. Σοφία Μαρμαρίδου, καθηγήτρια Γλωσσολογίας τού Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εταίρος τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, μίλησε για τα «Σώματα κειμένων: Η νέα πρόκληση στην ξενόγλωσση εκπαίδευση», ενώ ο κ. Phil Dexter, English Language Teacher Development Adviserfor the British Council, UK, εκφώνησε εισήγηση με θέμα: «Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των μαθητών τού 21ου αιώνα – Νέες τάσεις στην εκμάθηση τής αγγλικής γλώσσας».

Για τη γερμανική γλώσσα, η κ. Φρειδερίκη Μπατσαλιά, καθηγήτρια Γερμανικής Γλωσσολογίας, πρόεδρος τού Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εταίρος τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, αναφέρθηκε εκτενώς στη «Σημασία των πραγματολογικών στοιχείων και αναφορών σε διδακτικά εγχειρίδια ξένης γλώσσας»  και στη συνέχεια η Dr Christina Kuhn, λέκτορας τού Friedrich-Schiller-Universität, Jena, Γερμανία, ανέλυσε τη «Μάθηση με Moodle, Facebook, Apps - Ανάπτυξη δεξιοτήτων στα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας στο μάθημα των Γερμανικών».

Στο τρίτο μέρος της ολομέλειας, για τη γαλλική γλώσσα, το οποίο συντόνισε ως προεδρεύουσα η κ. Πηνελόπη Καλιαμπέτσου-Κορακά, ομότιμη καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εταίρος τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, μίλησε η κ. Αργυρώ Πρόσκολλη, καθηγήτρια τής Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας – Διδακτικής τής Γαλλικής στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην πρόεδρος τού Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, με θέμα: «Γλωσσικές και γνωστικές δυσκολίες τού ελληνόφωνου μαθητή κατά την κατάκτηση/εκμάθηση τής Γαλλικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» και η κ. Hélène Vanthier, καθηγήτρια τής Διδακτικής τής Γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (CLA) τού Πανεπιστημίου τής Franche-Comté και ειδική στη διδασκαλία τής γαλλικής γλώσσας σε παιδιά, η οποία ανέπτυξε το θέμα: «Συμπληρωματικότητα των μεθόδων και διαφορετικότητα των εργαλείων στην τάξη τής Γαλλικής ως ξένης γλώσσας για παιδιά».

Τις εργασίες τής πρώτης ημέρας παρακολούθησαν πάνω από 350 εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διδακτορικοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές, αλλά και σχολικοί σύμβουλοι ειδικότητας, οι οποίοι απηύθυναν και χαιρετισμό. Οι εργασίες της Παρασκευής 13 Φεβρουαρίου 2015 μεταδόθηκαν απευθείας διαδικτυακά, μέσω τού Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας (Ε.Δ.Ε.Τ.).

Το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015, στο συγκρότημα των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία ανά γλώσσα να παρακολουθήσουν βιωματικά εργαστήρια από τους κ. Phil Dexter και Cliff Parry -ακαδημαϊκό διευθυντή τού Βρετανικού Συμβουλίου για την αγγλική γλώσσα-, από τις κ. Hélène Vanthier, Odile Cobacho, ακόλουθο Εκπαιδευτικής Συνεργασίας, Emmanuelle Boillon, ακόλουθο Συνεργασίας για τα Γαλλικά, και Tonia Boudoyanni, υπεύθυνη των Πολυμέσων και τής Πλατφόρμας τού Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος για τη γαλλική γλώσσα, και τη  Dr Christina Kuhn, με τη συνεργασία τού Ινστιτούτου Γκαίτε, για τη γερμανική γλώσσα.  Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν ένδεκα ταυτόχρονα εργαστήρια / δειγματικές διδασκαλίες και στις τρεις γλώσσες από εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων από όλη την Ελλάδα. Τα εργαστήρια και τις δειγματικές διδασκαλίες συντόνισαν οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικότητας ανά γλώσσα, οι οποίοι με τις γνώσεις τους και την πολύτιμη διδακτική τους εμπειρία συνέβαλαν τα μέγιστα στην επίτευξη των διδακτικών στόχων που είχαν τεθεί.





Εδώ υποβάλλετε τα στοιχεία σας.
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και τού Εκφοβισμού, την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015 οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων θα παρουσιάσουν τη δική τους άποψη σχετικά με τη διαφορετικότητα και τον σχολικό εκφοβισμό στο Πνευματικό Κέντρο τού Δήμου Ιωαννιτών.

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες από την πρωινή και μεσημβρινή απασχόληση
Στο πλαίσιο των ποικίλων εργασιών των τμημάτων τής πρωινής και μεσημβρινής απασχόλησης, οι μαθητές των Αρσακείων-Τοσιτσείων Νηπιαγωγείων Εκάλης έφτιαξαν χριστουγεννιάτικες ευχητήριες κάρτες, με την καθοδήγηση των υπεύθυνων των τμημάτων κ. Φωτεινής Κοντού, Ερασμίας Παπαγεωργίου και Ευτυχίας Ζαμπέλη.
Στις 19 Δεκεμβρίου 2014 κάθε παιδί, χρησιμοποιώντας ποικίλα υλικά, δημιούργησε τη δική του τρισδιάστατη κάρτα και με πολλή χαρά την πήρε στο σπίτι του. Όλοι μαζί ευχήθηκαν «Καλά Χριστούγεννα».



Ομιλία για τη δημιουργική σκέψη

Με αφορμή την διεύρυνση τού προγράμματος λειτουργίας των Αρσακείων Σχολείων και την εισαγωγή νέων διδακτικών αντικειμένων όπως Δημιουργική Σκέψη, Μαθηματική Σκέψη, Αγωγή Προφορικού Λόγου, Φιλαναγνωσία, Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών, ο Γενικός Γραμματέας τής Φ.Ε., ομότιμος καθηγητής Ψυχολογίας οτύ Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ιωάννης Παρασκευόπουλος μίλησε στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων, τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014, με θέμα «Καλλιεργώντας τη δημιουργική σκέψη στο σχολείο και στην οικογένεια».
Η δημιουργική σκέψη είναι η σημαντικότερη από τις νοητικές λειτουργίες που οδηγούν στην καλλιέργεια τής σκέψης και κατ’ επέκταση στην κατάκτηση τής γνώσης. Είναι εφικτό να καλλιεργείται καθημερινά και να αναπτύσσεται μέσα από συγκεκριμένες τεχνικές, παραδείγματα των οποίων παρουσίασε αναλυτικά ο ομιλητής.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιωαννίνων κ. Μάξιμος, ο Πρύτανης τού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Γ. Καψάλης, ο Κοσμήτορας τής Σχολής Επιστημών Αγωγής κ. Α. Μικρόπουλος, ο Πρόεδρος τού Τμήματος Ιστορίας Αρχαιολογίας κ. Χρ. Σταυράκος, η Πρόεδρος τού Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών κ. Μ. Σακελλαρίου, πανεπιστημιακοί καθηγητές, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ν. Κολιός, Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Από τον χώρο τής τοπικής αυτοδιοίκησης παρευρέθησαν ο Πρόεδρος τού Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Στ. Παργανάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας κ. Ι. Καραμπίνας, ο Αντιδήμαρχος κ. Ν. Γκόλας, ο Αντιπρόερδος τού Δημοτικού Συμβουλίου κ. Β. Βλέτσας και ο Πρόεδρος τής τοπικής Κοινότητας Λογγάδων κ. Χρ. Παπαπέτρος.

{slide=Anti-smoking symposium}

Anti-smoking symposium: Εκδήλωση με κεντρικό θέμα « ζωή, χωρίς κάπνισμα, ζωή με αθλητισμό». 
Κεντρικές ομιλήτριες: Παγκάλου Μαρία, Κατσώχη Δέσποινα, Παρασκευοπούλου Χρύσα


{slide=Μονάδα Εφηβικής Υγείας}

Θεματικό εργαστήριο από την Μονάδα Εφηβικής Υγείας με θέμα την ισορροπημένη διατροφή και τις διατροφικές διαταραχές.

{slide=«A.K.O.Σ»}

Συνεργασία με τον μη- κερδοσκοπικό οργανισμό «A.K.O.Σ». Παρουσίαση του προγράμματος Comenius.



{slide=Athens meeting}

Athens meeting: Συνάντηση των εννέα χωρών τον Οκτώβριο 2013 στην Αθήνα. Ανασκόπηση της εβδομάδας συνάντησης.



{slide=Comenius corner}

Comenius corner: Παρουσίαση του προγράμματος μέσω του Comenius Corner.

{/slides}



{/slides}

 





  Comenius corner: Παρουσίαση του προγράμματος μέσω του Comenius Corner.
  Comenius official: Οι μετακινήσεις μαθητών και καθηγητών του Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού στα συνεργαζόμενα σχολεία κατά την πρώτη χρονιά του προγράμματος (2012-2013)
  Comenius Sardinia: Ανασκόπηση της μετακίνησης στη Σαρδηνία
  Παρουσίαση του προγράμματος Comenius σε εκδήλωση του Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας από την κ. Χρυσάνθη Βαβέτση (Συντονίστρια Προγράμματος Comenius)
  Impressions Comenius: Συνεντεύξεις των συμμετεχόντων μαθητών και καθηγητών με εντυπώσεις και συναισθήματα μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
  Interview for internet: Συνεντεύξεις μαθητών και μαθητριών σχετικές με το διαδίκτυο και την τηλεόραση.
  Intergrated lesson: Η δημιουργία της διατροφικής πυραμίδας. Δραστηριότητα ενσωματωμένη στο πρόγραμμα του σχολείου.
  Lithuania: Ανασκόπηση της μετακίνησης μαθητών και καθηγητών στη Λιθουανία
  Portugal: Φωτογραφίες και αναμνήσεις από τη μετακίνηση μαθητών και καθηγητών στην Πορτογαλία
  Successful activity: Δραστηριότητα ενσωματωμένη στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου σχετική με τον εθισμό από το διαδίκτυο
  Mega Channel: ρεπορτάζ από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» - 11/10/2013 
  Latvia: φωτογραφικό άλμπουμ από τη μετακίνηση στη Λετονία
   
   
   
   
   
   
   
   

Η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία διοργανώνει κάθε χρόνο συνέδρια και ημερίδες για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές της, καθώς και μαθητικούς αγώνες λόγου και τέχνης (γνωστούς ως Α.ΛΟ.ΤΕ.) και ρητορικούς αγώνες.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


ΜΟΝΤΕΛΟ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ

ModUNΕίναι μια προσομοίωση των πραγματικών συνεδριάσεων του Ο.Η.Ε., όπου οι μαθητές μετατρέπονται σε διπλωμάτες εκπροσωπώντας μια χώρα που ΔΕΝ είναι η δική τους και πρέπει να επιλύσουν διεθνή προβλήματα μέσω τού διαλέγεσθαι (debate) διαπραγμάτευσης(negotiation), αντιπαράθεσης (juxtaposition) και συμβιβασμού (compromising). H επίσημη γλώσσα του τριήμερου συνεδρίου είναι τα Αγγλικά. Κατά τη διάρκεια τής προετιοιμασίας τους, οι μαθητές επισκέπτονται την πρεσβεία τής χώρας που εκπροσωπούν και συνομιλούν με τον πρέσβη για την πολιτική που θα ακολουθήσουν, η οποία αποτυπώνεται σε γραπτό κείμενο (resolution) που συζητιέται και κατατίθεται στο συνέδριο.
Ιστότοπος:
www.hmuno.org

e-twinning

logo etwenning_portalΗ δράση eTwinning προωθεί τη σχολική συνεργασία στην Ευρώπη, μέσω της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), παρέχοντας υποστήριξη, εργαλεία και υπηρεσίες σε μαθητές και καθηγητές, προκειμένου να διευκολύνουν τα σχολεία να διαμορφώσουν βραχυπρόθεσμες ή μακροπρόθεσμες συνεργασίες σε οποιοδήποτε μάθημα.
Ξεκινώντας το 2005 ως η κύρια δράση του eLearning Programme της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το eTwinning έχει ενσωματωθεί σταθερά στο Πρόγραμμα της Διά Βίου Μάθησης από το 2007.
Στη Διαδικτυακή Πύλη του eTwinning, που διατίθεται σε είκοσι τρεις γλώσσες, συμμετέχουν περίπου 50.000 μεμονωμένα μέλη και περισσότερα από 4.000 έργα μεταξύ δύο ή περισσότερων σχολείων από ολόκληρη την Ευρώπη.
Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, επιλέγονται έργα που προωθούν την ανταλλαγή πολιτισμικών στοιχείων, συνηθειών, απόψεων μεταξύ μαθητών από διαφορετικές  χώρες διευρύνοντας έτσι τους πολιτιστικούς και γλωσσικούς ορίζοντες των μαθητών.
Οι μαθητές των Δημοτικών συμμετέχουν κι αυτοί στo πρόγραμμα eTwinning με μεγάλο ενθουσιασμό.
Ιστότοπος: www.etwinning.net


ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΝΕΩΝ

eypΤο ΕΚΝ είναι μια πανευρωπαϊκή οργάνωση με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων σε ποικίλα θέματα μεταξύ των νέων της Ευρώπης. Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα οργανισμών για την ευρωπαϊκή νεολαία. Οι στόχοι του είναι:

·       Ευαισθητοποίηση των νέων για θέματα ευρωπαϊκού και εθνικού χαρακτήρα
·       Προώθηση διαπολιτισμικού διαλόγου μέσω του πλουραλισμού απόψεων
·       Ανάπτυξη προσωπικών ικανοτήτων του κάθε νέου

Αποτελεί μια πλατφόρμα επικοινωνίας χωρίς κομματικά κριτήρια.

Ιστότοπος: www.eypgreece.org


UNESCO

logo UnescoΚάθε χρόνο διοργανώνεται το μαθητικό συμπόσιο της και οι μαθητές των σχολείων μας παίρνουν μέρος σε αυτό . Σκοπός του συμποσίου είναι η έκθεση των μαθητών στα παγκόσμια προβλήματα και η ανάπτυξη της διαλεκτικής τους επί συγκεκριμένου θέματος για την εξεύρεση λύσης.
Ιστότοπος: www.unesco.org


EUROPEAN LANGUAGE LABEL OF LABELS- THESSALONIKI


eupaΕίναι ένα πρόγραμμα-μοχλός προώθησης τής πολυγλωσσίας στην Ευρώπη. Η δράση European Language Label (Σήμα Eυρωπαϊκών Γλωσσών) τού προγράμματος «Διά Βίου Μάθηση» στοχεύει στην αναβάθμιση των προδιαγραφών για τη διδασκαλία των γλωσσών στην Ευρώπη. Υποστηρίζει εφαρμοσμένες προτάσεις μεθοδολογίας, επιβραβεύει νέες και εναλλακτικές τεχνικές εκμάθησης και διδασκαλίας γλωσσών, διαδίδει την ύπαρξή τους και προωθεί τις καλές πρακτικές. Κάθε χρόνο, το Σήμα Eυρωπαϊκών Γλωσσών απονέμεται στις πιο καινοτόμες δράσεις εκμάθησης και διδασκαλίας ξένων γλωσσών που συμμετέχουν στη διαδικασία, την οποία χειρίζεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω κριτικών επιτροπών σε κάθε κράτος-μέλος.
Ιστότοπος: www.llp.eupa.org.mt/content.php?id=44


COMENIUS

logo GRΟι πολυμερείς σχολικές συμπράξεις Comenius έχουν στόχο την ενίσχυση τής ευρωπαϊκής διάστασης τής εκπαίδευσης μέσω τής προώθησης κοινών δραστηριοτήτων συνεργασίας μεταξύ των σχολείων τής Ευρώπης. Τα σχέδια (projects) δίνουν την ευκαιρία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς από διαφορετικές χώρες να συνεργαστούν σε θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος.

Οι εμπλεκόμενοι αναπτύσσουν ικανότητες  σε ζητήματα ομαδικής εργασίας, κοινωνικών σχέσεων, προγραμματισμού και ανάληψης δραστηριοτήτων, χρήσης τεχνολογιών τής πληροφορίας και τής επικοινωνίας καθώς και τη δυνατότητα εξάσκησης ξένων γλωσσών.

Δείτε επίσης εδώ.


*******************************************************************************

ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ


·         Διεύρυνση των γλωσσικών και πολιτιστικών οριζόντων των μαθητών.

·         Επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα άλλων χώρων.

·         Επαφή με διαφορετικές νοοτροπίες και συνήθειες μέσω γνωριμίας με συνομηλίκους τους από άλλες χώρες.

 

Δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο για τα Αρσάκεια Σχολεία




Δείτε στο παρακάτω βίντεο μαθητές των Αρσακείων να μιλούν για την Αρσακειακή ζωή και παιδεία




Δείτε τα Αρσάκεια Ψυχικού από ψηλά



Εικονική περιήγηση στις εγκαταστάσεις των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού:


Κλικ στην εικόνα για να κάνετε εικονική περιήγηση τού Συγκροτήματος των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού
(συνιστάται Google Chrome)

thumbnail
 












Περιηγηθείτε τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης από ψηλά!



Δείτε ένα βίντεο για το Αρσάκειο Πατρών


Πατήστε στο εικονίδιο για να διαβάστε στο έντυπο χρήσιμες πληροφορίες για τα Αρσάκεια Σχολεία

1   1   1   1
Ψυχικό - Εκάλη   Πάτρα   Θεσσαλονίκη   Ιωάννινα