Η εκπαιδευτικός τού Αρσακείου Δημοτικού Πατρών κ. Ευγενία Μπουραζέρη συμμετείχε με εργαστηριακή παρουσίαση, συνοδευόμενη και από άρθρο που συμπεριλήφθηκε στα πρακτικά, στις εργασίες τού 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου τού Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, με θέμα «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό».
Το συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, στις 4 και 5 Νοεμβρίου 2023, συνδιοργάνωσε το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης μαζί με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο, τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών και το Ελληνικό Πολιτιστικό Ινστιτούτο, υπό την αιγίδα τούυ Υπουργείου Παιδείας.
Η εκπαιδευτικού-διδακτικού περιεχομένου εργασία, που παρουσιάστηκε από την εκπαιδευτικό, είχε τίτλο «Αξιοποίηση αφηγηματικών εργαλείων για την ενίσχυση των δεξιοτήτων γραμματισμού μαθητών τού νηπιαγωγείου και τού δημοτικού: Κάνοντας την αφήγηση θεατρικό παιχνίδι». Στο διάρκειας μίας ώρας εργαστήριο παρουσιάστηκε το δημιουργικό υλικό και η παιγνιώδης προσέγγιση τού ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Storias» (πατήστε εδώ www.storias.eu), που στοχεύει στην ενίσχυση τής αφηγηματικής ικανότητας των μαθητών. Το υλικό αυτό αξιοποιείται από ομάδα δασκάλων τού Αρσακείου Δημοτικού Πατρών, οι οποίοι συμμετέχουν στο πρότζεκτ αυτό για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Στο εργαστήριο οι συμμετέχοντες δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές Αγγλικών και Γαλλικών, φοιτητές αλλά και Σύμβουλοι Εκπαίδευσης αρχικά ενημερώθηκαν για τον σκοπό και τη φιλοσοφία πίσω από τον σχεδιασμό τού ελεύθερου προς χρήση εκπαιδευτικού υλικού τού Erasmus+ project «Storias», υλικό που υποστηρίζει τον/την εκπαιδευτικό ως προς τη διαμόρφωση μιας σύγχρονης και ελκυστικής για τους μαθητές τής αφηγηματικής διδασκαλίας.
Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να κατανοήσουν τον σκοπό, τον τρόπο και την αξία τής αξιοποίησης των αφηγηματικών εργαλείων και τής δημιουργικής προσέγγισης τού «Storias» στη σχολική τάξη, μέσω τής οποίας η διδασκαλία τής προφορικής και τής γραπτής αφήγησης γίνεται ένα δημιουργικό και θεατρικό παιχνίδι που συνεπαίρνει και εμπλέκει ουσιαστικά κάθε μαθητή στην αφηγηματική διαδικασία.