Εισηγητές ήταν οι κ. Άννα Ασημακοπούλου, εκπαιδευτικός ΚΕΔΔΥ Αχαΐας, Θεώνη Μαυρόγιαννη, ψυχολόγος ΚΕΔΔΥ Αχαΐας, και Μαρία Παντελή, ψυχολόγος ΚΕΔΔΥ Αχαΐας.
Η εισήγηση περιελάμβανε τα εξής θέματα:
- Προσδιορισμός τής έννοιας τής δυσλεξίας
- Γνωστικά χαρακτηριστικά
- Συναισθηματικές δυσκολίες των μαθητών με δυσλεξία
- Προσαρμογή τής διδασκαλίας στις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με δυσλεξία
- Προσαρμογές τής αξιολόγησης – Προφορική εξέταση μαθητών με δυσλεξία.
Την ενημέρωση ακολούθησε συζήτηση με στοχευμένες ερωτήσεις σχετικές με την αξιολόγηση των μαθητών που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες.
Την επιμορφωτική συνάντηση παρακολούθησαν οι καθηγητές τού Γυμνασίου κ. Γ. Δικαίος, Χ. Παλυβού, Φ. Σαραντοπούλου, Ζ. Κανέλλου, Φ. Αλεβίζος, Α. Ματθαίου, Α. Παπαδημητροπούλου, Ε. Χαραλαμποπούλου, Ε. Μαντζίκα, Ε. Ρηγοπούλου, Ε. Τερζή, Σ. Σταματόπουλος, Λ. Λυμπεροπούλου, Μ. Ντζελβέ, Λ. Στασινοπούλου, οι καθηγητές τού Λυκείου κ. Ρ. Διαμαντοπούλου, Ν. Γιαννακόπουλος, Κ. Ελευθεριάδη και Γ. Πανίτσα και από το Δημοτικό η κ. Θ. Καλογεροπούλου.