"Βελτίωση συνθηκών ένταξης στο εκπαιδευτικό σύστημα ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες" ήταν ο τίτλος σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στον χώρο τού Αρσακείου Δημοτικού Πατρών, με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όλων των ειδικοτήτων. Επιμορφωτής ήταν ο λέκτορας τού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Βασίλης Στρογγυλός.
Στόχος τού σεμιναρίου, που ολοκληρώθηκε σε δύο διήμερες εκπαιδευτικές συναντήσεις (9-10 και 17-18 Νοεμβρίου αντίστοιχα), ήταν η βιολογική και η κοινωνική προσέγγιση στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και η αναγκαιότητα για ενταξιακή εκπαίδευση. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο παρουσιάστηκαν από τους εκπαιδευτικούς περιπτώσεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και με προβλήματα συμπεριφοράς.
Η επιτυχία τού σεμιναρίου έγκειται κυρίως στην ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση τής εκπαιδευτικής κοινότητας προς την κατεύθυνση εύρεσης και υλοποίησης τεχνικών που θα διευκολύνουν την επανένταξη των μαθητών με προβλήματα συμπεριφοράς αλλά και στους τρόπους παρέμβασης στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Το σεμινάριο παρακολούθησαν από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί κ. Ξανθή Κιτσάκη, Μαρία Αυγερινοπούλου, Ηλέκτρα Γιαννούλη, Ιουλία Διδάχου, Ελένη Καραλή, Μελίνα Κολαΐτη, Φανή Μαγκανάρη, Αγγελική Μαντά, Καλλιρρόη Μαντά, Πανωραία Μαυρόγιαννη, Παρασκευή Μενούνου, Ολυμπία Παπούλια, Αναστασία Σκούρα, Πηνελόπη Σουβαλιώτη, Μαρία Τουλιάτου.
Από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί κ. Κατερίνα Γεωργίου, Κασσιανή Ελευθεριάδη, Μαρία Ντζελβέ, Χαρίκλεια Παλυβού, Αγγελική Παπαδημητροπούλου, Ευαγγελία Ρηγοπούλου, Φωτεινή Σαραντοπούλου, Ελένη Τερζή.