Οι μαθητές/τριες τής Ε΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Πατρών, στο χρονικό διάστημα Απριλίου-Μαΐου 2025, στο πλαίσιο τού μαθήματος SHTEAM, ετοίμασαν, με την καθοδήγηση της δασκάλας Ρόης Μαντά, πληθώρα δραστηριοτήτων-παιχνιδιών με βάση τη μαθηματική λογική και προσκάλεσαν μαθητές/-τριες όλων των τάξεων τού σχολείου τους αλλά και τού 4ου Δημοτικού Ναυπλίου να εμπλακούν παίζοντας.
Για την κατασκευή των παιχνιδιών αξιοποιήθηκαν απλά υλικά αλλά και ψηφιακά εργαλεία, τόσο για τη διά ζώσης όσο και για την εξ αποστάσεως συμμετοχή. Η ψηφιακή τάξη διευκόλυνε τους μαθητές και τις μαθήτριες που αναμετρήθηκαν από το σπίτι. Απώτερος σκοπός τής δράσης ήταν η παιγνιώδης κατάκτησηγνωστικών στόχων από το σύνολο των μαθητών-/τριών και η συνειδητοποίηση ότι τα Μαθηματικά αποτελούν μέρος τής καθημερινότητας ενός παιδιού μέσα από το παιχνίδι.