Την Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021 οι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων ολοκλήρωσαν μια κατασκευή SHTEAM με σκοπό να δημιουργήσουν έναν πύραυλο για την τάξη τους!
Την Τετάρτη 19 Μαΐου 2021 τα παιδιά τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, αποφασίζοντας να κάνουν μια μικρή εκδρομή στην αυλή τού Σχολείου, παρατήρησαν τις αλλαγές στα δέντρα και τα λουλούδια γύρω τους.
Την Παρασκευή 14 Μαΐου 2021 ολοκληρώθηκαν οι δραστηριότητες για την συμμετοχή των μαθητών τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων στον 2ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης για Νηπιαγωγεία, που διοργανώνεται από τις εκδόσεις Μεταίχμιο, με τίτλο «Με ένα βιβλίο ταξιδεύω».
Οι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, τις εβδομάδες 10 Απριλίου έως 23 Απριλίου 2021, προετοιμάστηκαν για τις άγιες ημέρες τού Πάσχα με αφιερώματα σχετικά με τη ζωή και τα έργα τού Ιησού, τα Άγια Πάθη και την Ανάσταση.
Την Παρασκευή 23 Απριλίου 2021 οι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, με αφορμή τον ερχομό τού Πάσχα, αναβίωσαν στο μάθημα των Αγγλικών το βρετανικό έθιμο Easter Egg Hunt (Κυνήγι Πασχαλινών Αβγών) και αναζήτησαν πασχαλινά αβγά, ώστε να γεμίσουν το καλάθι τους.
H Άνοιξη έφτασε και στην ψηφιακή τάξη τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων με ποικίλες δραστηριότητες που αφορούν διαφορετικά μαθησιακά πεδία τού Αναλυτικού Προγράμματος.
Τα νήπια και προνήπια τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, την Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021, τίμησαν την εθνική επέτειο τής 25ης Μαρτίου με θέμα τα 200 χρόνια από την έναρξη της Επανάστασης, διαδικτυακά μέσα στην ψηφιακή τους τάξη, με την παρουσία των γονέων και των εκπαιδευτικών τού Σχολείου.
Την Παρασκευή 2 Απριλίου 2021 οι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, ημέρα των γενεθλίων τού Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
Οι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, την Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021, αναβίωσαν το έθιμο τού πετάγματος τού χαρταετού στην αυλή τού Σχολείου.
Oι μαθητές τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, στο πλαίσιο τού διαθεματικού προγράμματος που διατρέχει το πρόγραμμα σπουδών του όλη την εφετινή σχολική χρονιά, επεξεργάστηκαν το εσωτερικό τής Γης και μέσα από βιωματικές δράσεις προσπάθησαν να κατανοήσουν τον τρόπο που δημιουργήθηκε η ζωή πάνω σε αυτή.