Την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024 οι εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων μετέβησαν στα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης προκειμένου να συμμετάσχουν στην επιμόρφωση με θέμα: «Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι αλγόριθμοι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση».
Η Διευθύντρια κ. Ελένη Παπανικολάου και όλες οι δασκάλες των τάξεων τού Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων συμμετείχαν, την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023, σε επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Από τις (σύγχρονες) σχολικές γραμματικές στο Πρόγραμμα Σπουδών Γλώσσας: μια νέα πρόταση διδασκαλίας με έμφαση στην ουσία τής γλώσσας» και με εισηγήτρια τη δρα Νέλλη Παππά, φιλόλογο-γλωσσολόγο, Διευθύντρια τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, στην Εστία Επιστημών των Αρσακείων Σχολείων Πατρών.
Η ημερίδα παραγματοποιήθηκε για τις δασκάλες και τους δασκάλους των Αρσακείων Δημοτικών Πατρών και Ιωαννίνων.
Την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023 οι καθηγήτριες Αγγλικής Γλώσσας τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων κ. Δέποινα Πέτρου, Κατερίνα Ντούρου και Μαρία Καραγιάννη παρακολούθησαν στα Αρσάκεια Πατρών τρία επιμορφωτικά σεμινάρια, τα οποία οργανώθηκαν από τη Συντονίστρια τού Αγγλικού Τμήματος Πρωτοβάθμιας των Σχολείων τής Φ.Ε. κ. Παρθενόπη Γεωργακέλλου, σε συνεργασία με το "Cambridge Assessment" και τους εκδοτικούς οίκους “Pearson” και “Macmillan Education/Global ELT Andrew Betsis”.
Η εκπαιδευτικός τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων κ. Υβόννη Ευαγγέλου παρακολούθησε το 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning για τα συνεργατικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με τίτλο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών τής Πληροφορίας και τής Επικοινωνίας στα Συνεργατικά Σχολικά Προγράμματα», που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 17, 18 και 19 Φεβρουαρίου 2023.
Η εκπαιδευτικός τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων κ. Υβόννη Ευαγγέλου παρακολούθησε επιτυχώς την γ΄ φάση επιμόρφωσης με τίτλο «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο τής Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)», συνολικής διάρκειας δεκατεσσάρων (14) ωρών σύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
Την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 οι καθηγήτριες Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας των Αρσακείων Γυμνασίων και Λυκείων Ψυχικού, των Αρσακείων-Τοσιτσείων Δημοτικών Σχολείων Εκάλης και τού Αρσακείου Δημοτικού και Γυμνασίου Ιωαννίνων παρακολούθησαν διαδικτυακή επιμόρφωση, διάρκειας μιας ώρας, από την κ. Αγγελική Μεταλληνού, καθηγήτρια Γερμανικής των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, πιστοποιημένη επιμορφώτρια Β΄επιπέδου ΤΠΕ, με θέμα "Ψηφιακή πλαισίωση τής ξενόγλωσσης διδασκαλίας".
Η κ. Θεοδώρα Ζιαμπίρη, καθηγήτρια Γαλλικών τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, ανέλαβε την τιμητική θέση τής Επίτιμης Προξένου τής Γαλλίας στην Περιφέρεια Ηπείρου από τη Γενική Πρόξενο τής Γαλλίας και διευθύντρια τού Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης κ. Sandrine Mouchet, η οποία επισκέφθηκε την πόλη των Ιωαννίνων για τον λόγο αυτό, με μέλη τής ομάδας τού Γενικού Προξενείου τής Γαλλίας και τού Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης.
Το Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων συμμετείχε, την Τρίτη 22 Ιουνίου 2021, στη διαδικτυακή εκδήλωση παρουσίασης επετειακών εκπαιδευτικών δράσεων για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση τού 1821, με κεντρικό θέμα “Ο Αγώνας για την ελευθερία τού ’21 μέσα από τα μάτια των παιδιών”, που οργάνωσε το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Ηπείρου.
Το Αρσάκειο Δημοτικό Ιωαννίνων διοργάνωσε, την Τετάρτη 12 Μαΐου 2021, στις 19:00, ανοιχτή διαδικτυακή εκδήλωση, μέσω τής πλατφόρμας τής ευρωπαϊκής κοινότητας σχολείων e-Twinning, με τίτλο «Επικοινωνία και συνεργασία σε ένα έργο e-Twinning» και εισηγήτρια την εκπαιδευτικό τού Σχολείου κ. Υβόννη-Χριστίνα Ευαγγέλου.
Την Πέμπτη 8 Απριλίου 2021 όλοι οι εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων συμμετείχαν σε διαδικτυακή συνάντηση, που οργανώθηκε από τις Συμβουλευτικές Υπηρεσίες τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας και την Διεύθυνση τού Σχολείου, με σκοπό την ενημέρωση των εκπαιδευτικών σε θέματα αξιολόγησης θεμάτων προσαρμογής παιδιών και εφήβων με τη χρήση τού ψυχομετρικού εργαλείου ΕΔΕΠΠΕ (Ερωτηματολόγια Δια-Προσωπικής και Ενδο-Προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων), που αφορά στην ομαλότερη ένταξη των μαθητών στη σχολική ζωή.