Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθήτριες και οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού συμμετείχαν στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα "Για πλάκα το έκανα... ", το οποίο πραγματοποιήθηκε στον χώρο τού Σχολείου.
Μέσα από αυτοσχεδιασμούς και με τη βοήθεια των εμψυχωτών, διερεύνησαν σύνθετες καταστάσεις ενδοσχολικής βίας, που μπορεί ένας μαθητής να αντιμετωπίσει είτε ως θύτης είτε ως θύμα είτε ως παρατηρητής.
Δείτε αναλυτικά ανά τάξη τις δράσεις τού Σχολείου μας πατώντας την εικόνα
Η εκπαίδευση για την προστασία τού περιβάλλοντος, την προώθηση τής αειφορίας και την αντιμετώπιση τής κλιματικής αλλαγής κρίνεται πιο απαραίτητη από ποτέ για το μέλλον τής ανθρωπότητας και τού πλανήτη. Έτσι, η περιβαλλοντική εκπαίδευση και η εκπαίδευση για την αειφορία παρέχει στις μαθήτριες και τις μαθητές ευρύ πεδίο γνώσεων σε διαφορετικούς τομείς, δεξιότητες και ευκαιρίες ισότιμης συμμετοχής χωρίς αποκλεισμούς. Συμβάλλει, επίσης, στην αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών, με κύριο στόχο την υιοθέτηση περιβαλλοντικά φιλικών πρακτικών.
Η 11η Πανελλήνια & Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού έχει ως κεντρικό στόχο να δώσει στους νέους κίνητρα να βάλουν την άσκηση για τα καλά στη ζωή τους. Το φετινό σύνθημα Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή περικλείει τα οφέλη και τις αξίες τού αθλητισμού: την ευγενή άμιλλα, την ειρηνική συνύπαρξη και αλληλεπίδραση, την ενότητα, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία.
Ο σχολικός αθλητισμός μάς εμπνέει να επιμένουμε, να βελτιωνόμαστε, να υπερβαίνουμε εαυτόν, να ξεπερνάμε δυσκολίες. Κυρίως, όμως, μάς μαθαίνει τον σεβασμό και στον συμπαίκτη και στον αντίπαλο. Ολυμπιονίκες και Παραολυμπιονίκες, με σκληρές στερήσεις και αέναες προπονήσεις, σηκώνουν ψηλά την Ελλάδα και φωτίζουν το ωραιότερο πρόσωπό της. Αποτελούν στάση ζωής για όλους εμάς.
Ο αργυρός Ολυμπιονίκης στην κολύμβηση, στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, Απόστολος Χρήστου και ο πρωταθλητής και προπονητής κολύμβησης Χρήστος Κατραντζής ήταν παρόντες στα Αρσάκεια Δημοτικά Σχολεία Ψυχικού την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024, με πρωτοβουλία τού δασκάλου τής Δ2 τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού και αθλητή Χρήστου Κουλούρη.
Μάλιστα, την ίδια ημέρα πραγματοποιήθηκαν στον χώρο τού Σχολείου τα Αρσάκεια 2024 μέτρα δρόμου που διοργάνωσαν οι καθηγήτριες και ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, Μ. Τσούνα, Δ. Μαστοράκη και Ν. Μπάρλας, σε συνεργασία με τον καθηγητή Καλλιτεχνικών Α. Στρατούδη και την καθηγήτρια Πληροφορικής Α. Στέφου.
Δείτε τη δράση μας αναλυτικά στο παρακάτω link κάνοντας κλικ στην εικόνα
Η Αρσακειακή μας οικογένεια αποτελεί μια χαρούμενη σχολική κοινότητα. Επιδιώκουμε την ανανέωση, την αναπροσαρμογή, την ανατροφοδότηση. Σκοπός μας είναι να εξελισσόμαστε, να προοδεύουμε, να ανακαλύπτουμε τη γνώση, να μοιραζόμαστε ιδέες και εμπειρίες, να επιμένουμε στην αριστεία με έμπνευση, πίστη στον στόχο, πάθος και πείσμα για την επιτυχία,.
Ο καλός σχεδιασμός τής διδασκαλίας με εκσυγχρονισμένες παιδαγωγικές μεθόδους και διαδικασίες την καθιστά ελκυστική. Η μαθησιακή διαδικασία στη σχολική τάξη έχει τη δική της ζωή, η οποία οφείλει να είναι η γέννηση του καινούργιου. Στόχος τού σχολείου είναι η προσφορά νέας γνώσης και εμπειρίας από τον εκπαιδευτικό αλλά και η καλλιέργεια και η ανάπτυξη δεξιοτήτων τού νου και τής ζωής στα παιδιά, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν το μαθησιακό προφίλ, τη μαθησιακή ετοιμότητα, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις τους. Γίνονται μαζί πρωταγωνιστές και δημιουργοί.
Είναι αλήθεια ότι οι μαθήτριες, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού αντλούμε καθημερινά δύναμη από το σχολικό περιβάλλον. Μας ενδιαφέρει να είναι αυτό φιλικό και δημιουργικό, με διάθεση συνεργατική και υποστηρικτική, με καλοπροαίρετη και γενναιόδωρη την πρόθεση όλων να επιτυγχάνουμε, ολοένα και περισσότερο, τον πολύ ωραίο στόχο που έχουμε θέσει εξαρχής, να διαμορφώνουμε ένα Σχολείο Αγκαλιά-Έμπνευση-Δημιουργία και να το εξελίσσουμε, να το αναβαθμίζουμε, να το προάγουμε ρεαλιστικά και με σύγχρονη διάσταση.
Η ομαδική εποικοδομητική συνεργασία, η ανιδιοτελής αμοιβαιότητα, η δημιουργική διάθεση, η αυθόρμητη πηγαία προθυμία και η υπευθυνότητα αποτελούν αδιαμφισβήτητα την ιδανική συνθήκη, για να είναι το σχολικό περιβάλλον υγιές και ευχάριστο, κατάλληλο για δραστηριότητες και δράσεις ουσιαστικές, στοχευμένες και εμπνευσμένες.