Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν μαθητές τής Α΄ τάξης (τμήματα Α΄2 και Α΄4) και θα ολοκληρωθεί σε τρεις φάσεις.
Θέμα τού προγράμματος είναι η διαμόρφωση τής ταυτότητας στην εφηβεία και ο ρόλος των άλλων σε αυτή τη διαδικασία.
Οι ερωτήσεις «Ποιος είμαι;» και «Ποια είναι η θέση μου στον κόσμο;» έχουν πρωταρχική σημασία στην εφηβεία κάνοντας τη ζωήτων εφήβων περισσότερο περίπλοκη από ποτέ.
Σε αυτό το παιχνίδι αναζήτησης απαντήσεων η διαφορετικότητα και η θυματοποίηση των «διαφορετικών» παιδιών στο σχολείο δημιουργούν σύγχυση και κρίση στη δοκιμή διαφορετικών επιλογών και ρόλων.
Οι αποφάσεις που καλείται να πάρει ο έφηβος στην προσπάθειά του να οργανώσει ένα κεντρικό, ενιαίο πυρήνα ταυτότητας καταλήγουν να είναι κρίσιμες και δύσκολες.
Στον σχεδιασμό τού προγράμματος εργάστηκαν οι κ. Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης (επίκουρος καθηγητής τής Διδακτικής των Θρησκευτικών τού Τμήματος Θεολογίας τής Θεολογικής Σχολής τού ΕΚΠΑ) και Ηρώ Ποταμούση (συντονιστές- σχεδιαστές), Κατερίνα Λασκαρίδη (σύμβουλος) και 35 φοιτητές τού Τμήματος Θεολογίας τής Θεολογικής Σχολής τού ΕΚΠΑ.
Υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η κ. Αναστασία Ανέστη, θεολόγος.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-high-school-b/ta-nea-mas/events-activities/34328-ekpaideutiko-programma-tou-idrymatos-aikaterinhslaskaridh#sigProIdd3b00b2b97
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-high-school-b/ta-nea-mas/events-activities/34328-ekpaideutiko-programma-tou-idrymatos-aikaterinhslaskaridh#sigProIdd3b00b2b97