Η τέχνη ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική ως μορφή τέχνης είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφρασθούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα με όλη αυτή τη δημιουργική διαδικασία αποκρυσταλλώνονται έντονα χαρακτηριστικά τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο λοιπόν τής πολύπλευρης αξιοποίησης και ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας εικαστικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη φιλοτέχνησαν ταμπλό με ποικίλη θεματολογία.