Στο πλαίσιο τού Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Ζω καλύτερα-Ευ ζην» οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, ξεκίνησαν μια δράση με προβολή ενός βίντεο με κινούμενα σχέδια στην καντίνα τού σχολείου, μια εισαγωγή στο θέμα, που προέβαλε ένα ισορροπημένο γεύμα κι ένα ανθυγιεινό γεύμα. Τα παιδιά παρατήρησαν το βίντεο και στη συνέχεια απάντησαν στο φύλλο εργασίας με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
Έπειτα, παρατήρησαν την εικόνα με τις ομάδες τροφίμων σε φύλλο εργασίας, στο οποίο γνώρισαν τα τρόφιμα χωρισμένα σε ομάδες. Έδωσαν έμφαση στα τρόφιμα που αποτελούν την κάθε ομάδα, καθώς και στα τρόφιμα που καταναλώνονται καθημερινά αλλά και σ’ εκείνα που καταναλώνονται περιστασιακά. Στη συνέχεια έγραψαν τη σωστή λέξη για κάθε τρόφιμο που είδαν σε εικόνες και, τέλος, δημιούργησαν την πυραμίδα τής διατροφής.
Ζωγράφισαν, επίσης, ένα σωστό και ισορροπημένο πρωινό και το περιέγραψαν στα Γαλλικά σε φύλλο εργασίας, χρησιμοποιώντας το λεξιλόγιο που είχαν διδαχθεί στο βιβλίο τους («Sésame, Unité 2”). Ολοκλήρωσαν τη δράση βιωματικά, φτιάχνοντας οι ίδιοι ένα πραγματικό γαλλικό πρωινό μέσα στην τάξη, το οποίο αποτελείτο από γαλλικά εδέσματα, όπως: croissants, pains au chocolat, madeleines, brioches, baguettes, galettes, sablés, tartines, jus de pomme.
Υπεύθυνες καθηγήτριες της δράσης ήταν οι καθηγήτριες Γαλλικής Γλώσσας κ. Έ. Γεώργα και Γ. Σωτηροπούλου.
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-c/ta-nea-mas/events-activities/54561-petit-dejeuner-francais-galliko-proino#sigProId699f14a9ad