Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης κ. Ευφροσύνη Γεώργα συμμμετείχε στις εργασίες τού 10ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση τής Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (πατήστε εδώ), που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα στις 18,19 και 20 Οκτωβρίου 2024, υπό την αιγίδα τού Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (απ. πρωτ. 11567/ΓΔ4/02-02-2024).

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024, στις 9.30-12.00, συμμετείχε στο προεδρείο τής 1ης συνεδρίας (Αίθουσα 1) με θέμα «Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στους εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ33», ενώ, στις 10.00, συμμετείχε ως εισηγήτρια στην 3η συνεδρία (Αίθουσα 3) με τίτλο «Εκπαιδευτική Έρευνα», με εργασία που είχε τον τίτλο «Σχολείο και Οικογένεια: αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών για μια ποιοτική και αποτελεσματική συνεργασία». Επιπλέον, διατέλεσε μέλος τής επιτροπής κριτών των εργασιών που υποβλήθηκαν για συμμετοχή στο συνέδριο με τίτλο «Διαχείριση Μαθητικών Συγκρούσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ένα Παρεμβατικό Πρόγραμμα.» και «Plastics plastics…everywhere!».

Το 10o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας διοργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση τής Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ., πατήστε εδώ) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το ΕΚΠΑ, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Διεθνές Πανεπιστήμιο τής Ελλάδας και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο Λαρισαίων και με την υποστήριξη τού Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας και τής Γαλλικής Πρεσβείας στην Ελλάδα, τής Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, τής Πανελλήνιας Ένωσης Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Ν. Λάρισας, τής Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και τού Συλλόγου καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Ν. Λάρισας.

Σκοπός του ήταν να προωθήσει τον γόνιμο και δημιουργικό διάλογο μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα και να θέσει τις βάσεις ευρύτερων προβληματισμών αναφορικά με την υιοθέτηση οποιασδήποτε μορφής εκπαιδευτικής καινοτομίας που έχει σχέση είτε με τη διδασκαλία και τη μάθηση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες είτε με άλλη πτυχή τής εκπαιδευτικής διαδικασίας και τής σχολικής ζωής.

Οι κύριες θεματικές ενότητες τού συνεδρίου ήταν οι εξής :

1. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μεθοδολογίες, σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (Προσχολική,
    Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια), και για όλες τις ειδικότητες.
2. Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση (εκπαιδευτικό λογισμικό, διαδίκτυο κ.λπ.)
3. Ειδική Αγωγή (σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες)
4. Εκπαίδευση Ενηλίκων
5. Εκπαιδευτική Ψυχολογία
6. Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση
7. Οργάνωση και Διοίκηση τής Εκπαίδευσης
8. Εκπαιδευτική Ρομποτική και Τεχνολογία
9. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
10. Θέματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής
11. Ιστορία και Κοινωνιολογία τής Εκπαίδευσης
12. Καινοτόμες δράσεις στην Εκπαίδευση
13. Εκπαίδευση και Σχολικές Δραστηριότητες
14. Εκπαιδευτική Έρευνα
15. Φιλοσοφία τής Εκπαίδευσης
16. Εκπαίδευση και Ευρωπαϊκά Προγράμματα
17. Διαπολιτισμική Αγωγή
18. Τέχνη και Εκπαίδευση
19. Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
20. Βιομιμητισμός στην εκπαίδευση
21. Εκπαίδευση και τοπική κοινωνία
22. Εκπαίδευση των προσφύγων μαθητών
23. Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση