Θυμήθηκαν τα παιχνίδια που έκαναν στην Δ΄ Δημοτικού για να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τον τρόπο που δουλεύουν οι αρχαιολόγοι. Μίλησαν για το αρχαιολογικό οριζόντιο και κάθετο παλίμψηστο, που τώρα -έφηβοι πια- μπορούν να το απολαύσουν με ωραίες βόλτες στο κέντρο τής Αθήνας. Εξαιρετικά δείγματα παλίμψηστου η αρχαία και η ρωμαϊκή αγορά, ο Κεραμεικός, το τζαμί στο Μοναστηράκι από την οθωμανική περίοδο...
Μπορεί να μη μπόρεσαν να εντοπίσουν τη "χρονοκάψουλα" με τις ευχές και τις προσδοκίες τους, αλλά έχει εκπαιδευτική σημασία το πόσο δύσκολο είναι στο πέρασμα τού χρόνου να προσδιοριστεί με ακρίβεια ο τόπος και να ανακαλυφθούν κατάλοιπα.
Επίσης συζήτησαν για τον καλλιτέχνη Δημήτρη Αληθεινό που το έργο του "201 Νυγμοί - Κατακρύψεις" είχε εν δυνάμει "συγγένεια" με τη δική τους χρονοκάψουλα.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/36551-h-dikh-mas-xronokapsoula#sigProIdc2332ff3b0
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/36551-h-dikh-mas-xronokapsoula#sigProIdc2332ff3b0