Κατά την ανάγνωση και την επεξεργασία τού βιβλίου «Ένα λιοντάρι στο Παρίσι» τής Beatrice Alemagna, από τις εκδόσεις Κόκκινο, στις ώρες τού μαθήματος τής Φιλαναγνωσίας, το ενδιαφέρον των παιδιών κέντρισε ο πύργος τού Άιφελ. Οι μαθητές παρακολούθησαν βίντεο σχετικό με την κατασκευή του στον διαδραστικό πίνακα τής τάξης και γνώρισαν πύργους από όλο τον κόσμο και τη λειτουργία τους.
Ακολούθησε σειρά από δραστηριότητες που βασίζονταν στη διδακτική μεθοδολογία τής επίλυσης προβλήματος και αξιοποιούσαν αρχές σχεδιασμού και μεθοδολογία εργασίας από την Εφαρμοσμένη Μηχανική. Τα παιδιά κλήθηκαν να δώσουν λύση σε μια σερά «προκλήσεων» με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο. Συγκεκριμένα, μέσα από διαδικασία πέντε βημάτων (αναρρωτιέμαι, φαντάζομαι, σχεδιάζω, κατασκευάζω, βελτιώνω) τα παιδιά δημιούργησαν τους δικούς τους πύργους, χρησιμοποιώντας καθορισμένο αριθμό από διαφορετικά ανακυκλώσιμα υλικά, δίνοντας λύση στο πρόβλημα που τους παρουσιαζόταν λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ιδιαίτερες παραμέτρους κάθε φορά.
Οι μαθητές συνεργάστηκαν, σκέφτηκαν κριτικά και δημιουργικά, αλλά πάνω απ' όλα διασκέδασαν ξεκινώντας με χαμόγελο το ταξίδι τους στον κόσμο τής ανακαλυπτικής γνώσης ως μικροί μηχανικοί.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/33623-oi-mikroi-mhxanikoi-eksereunoun-tous-pyrgous#sigProIde1b614d225
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/33623-oi-mikroi-mhxanikoi-eksereunoun-tous-pyrgous#sigProIde1b614d225