Μέσα από τη σχεδιαστική δομή τού έργου «Σύνθεση με κόκκινο, κίτρινο, μπλε και μαύρο» τού Πιτ Μοντριάν διερεύνησαν σχέσεις ισορροπίας γραμμών, σχημάτων και χρωμάτων. Τα παιδιά έμαθαν ποιες γραμμές ονομάζονται κάθετες και ποιες παράλληλες, τις εντόπισαν μέσα στην τάξη και στη συνέχεια πήραν τους χάρακές τους και σχεδίασαν γραμμές προχωρώντας στη μέτρησή τους.
Τέλος, εντυπωσιασμένοι από τον αφαιρετικό κόσμο τού Μοντριάν, οι μικροί μαθητές συνέθεσαν το δικό τους έργο χρησιμοποιώντας τη χρωματική παλέτα τού δημιουργού.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/33590-mathaino-gia-ta-eidi-ton-grammon-kai-ta-sximata-mesa-apo-tin-texni#sigProIdf4f8e07de3
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/33590-mathaino-gia-ta-eidi-ton-grammon-kai-ta-sximata-mesa-apo-tin-texni#sigProIdf4f8e07de3