Στο αμφιθέατρο τού Λυκείου, με την παραπάνω αφορμή τέθηκε σε πράξη ένα πλαίσιο συνεργασίας των μαθητών των τάξεων αυτών. Οι μαθητές τής Α΄ Λυκείου από την ομάδα που συμμετείχε στο πρόγραμμα Universities4EU παρουσίασαν στους υπόλοιπους μαθητές την εμπειρία τους και τους προβληματισμούς τους. Μια άλλη ομάδα μαθητών παρουσίασε τη συμμετοχή τους στο 1ο Μαθητικό Συμπόσιο τού Δικτύου Λυκείων ASPnet UNESCO Κεντρικής Μακεδονίας. Στη συνέχεια ομάδα μαθητών τής Γ΄ Γυμνασίου παρουσίασε την εργασία που εκπόνησαν στο πλαίσιο τού προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας με θέμα «Το ποδήλατο ως μέσο ψυχαγωγίας, μετακίνησης και επαγγελματικής αποκατάστασης». Τέλος, ομάδα των μαθητών τής Α΄ Λυκείου παρουσίασε την εργασία τους για την «Ιδανική πόλη. Προβλήματα και λύσεις για τη Θεσσαλονίκη. Ευρωπαϊκές καλές πρακτικές». Την παρουσίαση ακολούθησε διαδραστική προσέγγιση, καθώς οι μαθητές τής Α΄ Λυκείου προχώρησαν με ερωτήσεις προς το κοινό τής Γ΄ Γυμνασίου, ζητώντας τις απόψεις τους για συγκεκριμένα ζητήματα, παρουσιάζοντας στη συνέχεια τις δικές τους ιδέες, οι οποίες σε περισσότερες από μία περιπτώσεις συνέπεσαν.
Όπως σημειώνει μαθήτρια τής Γ΄ Γυμνασίου: «Η συνάντηση αυτή των δύο τάξεων μάς φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ευκαιρία ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε μια μικρή γεύση από τις συναρπαστικές εμπειρίες που μας περιμένουν. Ελπίζουμε να γίνει κάτι αντίστοιχο και στο μέλλον!».
Υπεύθυνες καθηγήτριες ήταν οι κ. Αναστασία Πιλωνά και Μαρία-Αμαλία Βέργουλα.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/thessaloniki/thessaloniki-high-school/events-activities/23789-prwtotyph-mathhtikh-synergasia#sigProIdac332caadc
https://arsakeio.gr/gr/thessaloniki/thessaloniki-high-school/events-activities/23789-prwtotyph-mathhtikh-synergasia#sigProIdac332caadc