Η νηπιαγωγός τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Πατρών κ. Αλεξία Κατριμπούζα δημοσίευσε άρθρο στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό "Innovations in Education and Teaching International" , με τίτλο: "Twitter adoption, students’ perceptions, Big Five personality traits and learning outcome: Lessons learned from 3 case studies".
Το συγκεκριμένο άρθρο εξετάζει τη σχέση τής χρήσης τού Twitter με το μαθησιακό αποτέλεσμα των φοιτητών που συμμετείχαν σε μια σειρά καλά οργανωμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
(Katrimpouza, A., Tselios, N., & Kasimati, M. C. (2019). Twitter adoption, students’ perceptions, Big Five personality traits and learning outcome: Lessons learned from 3 case studies. Innovations in Education and Teaching International, 56(1), 25-35.)