Αρσάκεια Πατρών
Παρουσίαση καινοτόμων προγραμμάτων στο Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024, στην Εστία Επιστημών στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών, ο Διευθυντής τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών παρουσίασε στους γονείς τον ετήσιο προγραμματισμό τού Σχολείου (πρόγραμμα σπουδών, εκπαιδευτικά προγράμματα, ευρωπαϊκά προγράμματα Εramsus+ κ.ά.). Οι γονείς παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την εκδήλωση και στο τέλος είχαν την ευκαιρία για μία πρώτη επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς τού Σχολείου. Επιπλέον, ο Διευθυντής παρουσίασε τα καινοτόμα προγράμματα που θα εφαρμοστούν από το τρέχον σχολικό έτος στο Σχολείο.

Ευρωπαϊκή Ημέρα Ξένων Γλωσσών

Την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024, στο πλαίσιο τής Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών, οι μαθητές και οι μαθήτριες τού Αρσακείου Λυκείου Πάτρας πραγματοποίησαν μια σειρά από δραστηριότητες που προβάλλουν την ποικιλία των γλωσσών και αναδεικνύουν τη γόνιμη συνύπαρξή τους.

11η Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, στο πλαίσιο τής Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, στο Αρσάκειο Λύκειο Πατρών προγραμματίστηκαν και για τις τρεις τάξεις δραστηριότητες με αθλητικό περιεχόμενο, στους χώρους άθλησης τού Σχολείου. Οι μαθητές είχαν, έτσι, την ευκαιρία να ξεφύγουν για λίγο από την πίεση των μαθημάτων και να καλλιεργήσουν το ομαδοσυνεργατικό τους πνεύμα.

Η Εστία Επιστημών Πάτρας στη Βραδιά Ερευνητή 2024

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε, την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, η φετινή Βραδιά Ερευνητή, στον υπέροχο αύλειο χώρο του νέου Δημαρχείου (Παλαιό Αρσάκειο), με τη συμμετοχή Εργαστηρίων Τμημάτων και Μουσείων τού Πανεπιστημίου Πατρών, τής Εστίας Επιστημών Πάτρας των Αρσακείων Σχολείων και άλλων εκπαιδευτικών φορέων.

Το Σχολείο πηγαίνει...  σινεμά!

Την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024 οι μαθητές τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών είχαν την ευκαιρία, στο πλαίσιο προγραμματισμένης εξόρμησης, να παρακολουθήσουν, στο εμπορικό κέντρο "Veso Mare", τη βιογραφική κινηματογραφική ταινία "Lee", παραγωγής 2024, σε σκηνοθεσία Έλεν Κούρα και πρωταγωνιστές τους Κέιτ Γουίνσλετ, Μαριόν Κοτιγιάρ, Άντρεα Ράιζμπορο και Νοεμί Μερλάν.

Αποφοίτηση 2024: Συγκίνηση και νοσταλγία…

«Αγαπητά μας παιδιά, ο επόμενος Σεπτέμβρης θα σας βρει αλλού, αλλιώς και κυρίως άλλους. Μέσα από την καρδιά μας ευχόμαστε να είναι η αρχή για υπέροχα επόμενα. Καλή αρχή στο νέο σας ξεκίνημα!»

«Τα ευέλικτα καπάκια»: Μια δράση στο πλαίσιο τού "Αειφόρου Σχολείου"

Την Τρίτη 28 Μαΐου 2024 ο εκπαιδευτικός τού Αρσάκειου Λυκείου Πατρών και υπεύθυνος για το σχέδιο δράσης "Αειφόρο Σχολείο" κ. Ν. Γιαννακόπουλος παρέδωσε τους σάκους με τα καπάκια που συνέλεξαν μαθητές από τα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών, στο πλαίσιο τής δράσης "Τα ευέλικτα καπάκια".

e Τwinning: «Όψεις τής δημοκρατίας στην ελληνορωμαϊκή αρχαιότητα»

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε άλλο ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα e Τwinning τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών. Στο πρόγραμμα «Όψεις τής δημοκρατίας στην ελληνορωμαϊκή αρχαιότητα» (Aspects of Democracy in Greco-Roman Αntiquity) μαθητές τής Β΄ τάξης συνεργάστηκαν με μαθητές τού γαλλικού σχολείου Lycée international de Ferney-Voltaire, με σκοπό να προσεγγίσουν από κοινού την έννοια, τον τρόπο λειτουργίας και την αξία τής δημοκρατίας στην αρχαιότητα.

Χαρά και συγκίνηση στο ανακαινισμένο Παλαιό Αρσάκειο!

Το Δημαρχείο άνοιξε τις πύλες τού Παλαιού Αρσακείου στο προσωπικό και στους μαθητές των Αρσακείων Πατρών, που κατέκλυσαν τον χώρο χωρίς να κρύβουν τη συγκίνησή τους. Άνθρωποι κάθε ηλικίας συναντήθηκαν έχοντας αναμνήσεις από το κτήριο.

Τα Μαθηματικά Ερμηνεύουν τη Φύση!!

Μάγεψε τους μαθητές τής Β΄Γ΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου των Αρσακείων Σχολείων Πατρών ο ομότιμος καθηγητής τού Τμήματος Μαθηματικών τού Πανεπιστημίου Πατρών κ. Αναστάσιος Μπούντης. Ο καθηγητής, σε διάλεξη που έδωσε, τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024, στον πολυχώρο των Αρσακείων Σχολείων Πατρών, με τρόπο απλό και χρησιμοποιώντας παραδείγματα τής καθημερινότητας στη φύση, εισήγαγε τους μαθητές στην επιστήμη τής πολυπλοκότητας... Και τους απέδειξε ότι η συμβολή των Μαθηματικών στην κατανόηση και στην επίλυση πολύπλοκων δυναμικών συστημάτων είναι καθοριστική. Τέλος, ο κύριος Μπούντης συζήτησε με τους μαθητές και τους προέτρεψε, σε ομάδες, να επιλέξουν ένα σχετικό θέμα και να συνεργαστούν μαζί του για να το επεξεργαστούν.