Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 9 1 2
week 10 3 4 5 6 7 8 9
week 11 10 11 12 13 14 15 16
week 12 17 18 19 20 21 22 23
week 13 24 25 26 27 28 29 30
week 14 31

Το περιοδικό "Επικοινωνία" είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή.

Μπορείτε να "ξεφυλλίσετε" το τεύχος σας είτε πατώντας στο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Τεύχος 53 είτε επάνω στο εξώφυλλό του, όπως και τα προηγούμενα.

Μπορείτε επίσης να τὁ "κατεβάσετε" στον υπολογιστή σας πατώντας στην επιλογή pdf του προγράμματος ξεφυλλίσματος.


EPIKOINONIA 53
ΑΦΙΕΡΩΜΑ  e- arsakeio

  Τι είναι η πλατφόρμα eFront που χρησιμοποιεί το e-arsakeio

Περιεχόμενα

Αυτά τα Σχολεία δουλεύουν με ένα όπλο, την ποιότητα.                
Τού Προέδρου τής Φ.Ε. καθηγητή κ. Γ. Μπαμπινιώτη
Σελ. 4

Το σύγχρονο σχολείο στην ψηφιακή εποχή.
Προγράμματα επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς
των Σχολείων τής Φ.Ε.

Σελ. 6

Το νέο σχολείο.
Συνέντευξη με τον κ. Σωτήρη Γκλαβά,
τ. πρόεδρο τού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου,
μέλος τού Δ.Σ. τής Φ.Ε.

Σελ. 12
Η ομάδα υποστήριξης
τού Ψηφιακού Προγράμματος Αρσακείου «e-arsakeio»
Σελ. 16
Το e-arsakeio για μαθητές Δημοτικού
Σελ. 18

Το e-arsakeio στα Αρσάκεια Δημοτικά Σχολεία.
Αρχές, διαδικασίες και μέθοδοι ανάπτυξης τού υλικού

Σελ. 23

e-arsakeio: το επόμενο βήμα…
Η πιλοτική εφαρμογή του στο Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης

Σελ. 27

Οι δάσκαλοι μιλούν για την εμπειρία τους

Σελ. 31

Το e-arsakeio για μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου

Σελ. 40

Μαθηματικά – Φυσική – Χημεία – Βιολογία

Σελ. 42

Τα Μαθηματικά σε ψηφιακή μορφή.
Αλλαγή τής διδασκαλίας στην τάξη – Αναστοχασμός
και αυτοαξιολόγηση στο σπίτι

Σελ. 43
Το εκπαιδευτικό υλικό για τα Μαθηματικά στο e-arsakeio Σελ. 46

Τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών
στον εκπαδευτικό ιστότοπο των Σχολείων τής Φ.Ε.

Σελ. 47

Εργαστήρια Βιολογίας στα Αρσάκεια Γυμνάσια και Λύκεια.
Μια αναδρομή στις «Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»

Σελ. 51

Η Χημεία στο e-arsakeio.
Αντι-δράσεις και αλληλεπι-δράσεις

Σελ. 53
Φιλολογικά
Σελ. 55

Τα φιλολογικά μαθήματα Γυμνασίου στο e-arsakeio.
Στόχοι – προοπτικές

Σελ. 56

Το ψηφιακό υλικό για τη Νεοελληνική Γλώσσα

Σελ. 59

Το μάθημα τής Αρχαίας Ιστορίας στην ψηφιακή εποχή

Σελ. 61

e-arsakeio:
Μια πρόκληση για τους φιλολόγους των Λυκείων τής Φ.Ε.

Σελ. 63

Όταν το ανιαρό γίνεται ενδιαφέρον.
Μια συζήτηση με τη φιλόλογο Νέλλη Παππά με αφορμή
το μάθημα των Λατινικών

Σελ. 69

Θρησκευτικά

Σελ. 74

Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
στα Θρησκευτικά Δημοτικού – Γυμνασίου

Σελ. 75

Το ψηφιακό υλικό τού μαθήματος των Θρησκευτικών.
Με στόχο την κριτική ανάπτυξη τής θρησκευτικής συνείδησης

Σελ. 77 

Οπτικοακουστικός γραμματισμός
και διδακτική των Θρησκευτικών μέσα από την Τέχνη

Σελ. 79

Οι καθηγητές μιλούν για την εμπειρία τους

Σελ. 81

Ηλεκτρονική τάξη και διαδραστικός πίνακας.
Εμπειρίες και σχόλια ενός φυσικού

Σελ. 82

Αποτιμώντας τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

Σελ. 83 

Από την πλευρά τού φιλολόγου.
Η καταγραφή μιας πρώτης εμπειρίας

Σελ. 84

Από την πλευρά τού θεολόγου. Μια άποψη

Σελ. 85

Ψηφιακό σχολείο και ξένη γλώσσα
Η χρήση τού διαδραστικού πίνακα στην τάξη
των Αγγλικών τού Δημοτικού

Σελ. 86

Ψηφιακή μάθηση. Πολύτιμος βοηθός και όχι αντίπαλος

Σελ. 87

Ηλεκτρονικό σχολείο σημαίνει χρήση τής τεχνολογίας
στη διδακτική διαδικασία.
Με στόχο την αναβάθμιση τής εκπαιδευτικής διαδικασίας

Σελ. 88

Ο ΣΕΠ στο e-arsakeio. Μια «πύλη» ανοιχτή στο μέλλον

Σελ. 90