Αναλύθηκαν οι παράγοντες που μπορούν να κάνουν τον εκπαιδευτικό πιο ανθεκτικό όταν οι προσδοκίες του ακυρώνονται, δημιουργώντας του κατάσταση δυσφορίας, ώστε να γίνουν αποδεκτές από εκείνον και να τον καταστήσουν πιο δυναμικό και αποφασιστικό. Επίσης, εξετάστηκαν τα χαρακτηριστικά συμπτώματα τής “κόπωσης” των εκπαιδευτικών και πώς αυτή μπορεί να αποφευχθεί.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ioannina/ioannina-high-school/ta-nea-mas/teachers-news/26208-h-swsth-diaxeirish-ths-epaggelmatikhs-kopwshs#sigProIdd5fded7962
https://arsakeio.gr/gr/ioannina/ioannina-high-school/ta-nea-mas/teachers-news/26208-h-swsth-diaxeirish-ths-epaggelmatikhs-kopwshs#sigProIdd5fded7962