Ημερολόγιο

Σεπτέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 36 1 2 3 4 5 6 7
week 37 8 9 10 11 12 13 14
week 38 15 16 17 18 19 20 21
week 39 22 23 24 25 26 27 28
week 40 29 30
Το Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ψυχικού συνεχίζει από το 1955 μέχρι σήμερα την παράδοση των Νηπιαγωγείων που, από το 1840, είχε ιδρύσει η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία στην Αθήνα.

Η πευκόφυτη έκταση των 60 στρεμμάτων στο Παλαιό Ψυχικό, που φιλοξενεί τα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού από το 1933, και το Νηπιαγωγείο από το 1955, εξακολουθεί και στις ημέρες μας να είναι ένα σημείο προνομιακό, εύκολα προσβάσιμο, εντός και εκτός πόλεως ταυτόχρονα, με φυσική ομορφιά και ησυχία.

Από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα, το Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ψυχικού έχει μια δυναμική, πάντα πρωτοποριακή, παρουσία στα εκπαιδευτικά δρώμενα προσπαθώντας συνεχώς να βελτιώνει την ποιότητα τής παρεχόμενης εκπαίδευσης -μέσα από τη συνεχή ανανέωση των προγραμμάτων του- και συνεχίζοντας να προσφέρει σωστή ποιοτική αγωγή και παιδεία.
Η επιτυχημένη πορεία του στο χώρο τής Παιδείας αναγνωρίζεται από τους γονείς που συνειδητά το επιλέγουν για τα παιδιά τους, προκειμένου να φοιτήσουν σε ένα σχολείο αρχών κι όχι απλώς σ’ ένα καλό νηπιαγωγείο.

Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Σκοπός τού εκπαιδευτικού προγράμματος τού Νηπιαγωγείου είναι να βοηθήσει τα παιδιά ν’ αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων τής εκπαίδευσης. Το Νηπιαγωγείο -μετά την οικογένεια- ως φορέας κοινωνικοποίησης, εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις για την ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη τής προσωπικότητας των προνηπίων/νηπίων.

Τα παιδιά μέσα σε ένα ασφαλές και πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον που τους εξασφαλίζει κίνητρα για ενεργό συμμετοχή:

  • εξερευνούν τον κόσμο γύρω τους με τις αισθήσεις,
  • δημιουργούν ιδέες και προβληματισμούς,
  • αναπτύσσουν την αυτογνωσία τους,
  • μαθαίνουν να αλληλεπιδρούν με άλλους ανθρώπους,
  • δομούν σταδιακά τη γνώση.

Η καθημερινή συμμετοχή των παιδιών σε δραστηριότητες που αναπτύσσονται διαθεματικά με παιγνιώδη χαρακτήρα, έχει ως στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον τους και να αποτελέσει κίνητρο για μάθηση καθώς, μέσα από την πολυεπιστημονική επεξεργασία ενός θέματος, η γνώση παρέχεται με φυσικό και άμεσο τρόπο και όχι τεμαχισμένη και αποσπασματική.