Ημερολόγιο

Σεπτέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 36 1 2 3 4 5 6 7
week 37 8 9 10 11 12 13 14
week 38 15 16 17 18 19 20 21
week 39 22 23 24 25 26 27 28
week 40 29 30
001a
 002a
 007a
 008a
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού-παιδαγωγικού έργου
στην  τάξη εντάσσεται 
 004a
 003a
 006a
 005a
και η καλλιέργεια
της φιλαναγνωσίας  και της θετικής στάσης των παιδιών  μας απέναντι στο εξωσχολικό βιβλίο, ως μέσο γνώσης και ψυχαγωγίας. Για το σκοπό αυτό οι μαθητές κάθε τάξης του σχολείου μας διαβάζουν βιβλία γνώσεων ή παιδικής λογοτεχνίας, που τις περισσότερες φορές σχετίζονται με τα διαθεματικά προγράμματα και τα επεξεργάζονται με δημιουργικό τρόπο στην τάξη τους.


Έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν το βιβλίο, να το θεωρούν πολύτιμο εργαλείο γνώσης, αλλά και αναπόσπαστο στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Κατά τη διαδικασία της ανάγνωσης βιβλίων τα παιδιά αναπτύσσουν ένα πλήθος ικανοτήτων, όπως  για παράδειγμα τη δημιουργική και κριτική σκέψη και τη φαντασία. Επιπλέον, εξοικειώνονται με πολλές και διαφορετικές εκφάνσεις του γραπτού λόγου, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους και εφοδιάζονται κατάλληλα προκειμένου να δομήσουν στη συνέχεια τη γραμματική της γλώσσας  που ακούν, αλλά και να αφομοιώσουν τους συντακτικούς της  κανόνες. Μέσα από τις περιπέτειες των ηρώων κάθε βιβλίου τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ποικίλες καταστάσεις, καθώς τους παρακολουθούν να αναλαμβάνουν ευθύνες, να κάνουν λάθη, να προβληματίζονται, να λαμβάνουν αποφάσεις. Παράλληλα, μέσω του βιβλίου προσφέρονται στους μικρούς αναγνώστες γνώσεις για τον κόσμο, στάσεις ζωής, αξίες και ευαισθητοποίηση σε πολλά θέματα, που είναι δύσκολο να προσεγγιστούν με διαφορετικά μέσα.

Διαθεματικά Σχολικά Προγράμματα

Κάθε χρόνο στο Σχολείο μας εκπονούνται Διαθεματικά Προγράμματα με σκοπό τη σφαιρική προσέγγιση της γνώσης και τον συσχετισμό της με τα ενδιαφέροντα των μαθητών και τις εμπειρίες τους απ’ το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον.  

Μέσα απ’ τη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, η μάθηση γίνεται μια βιωματική, επικοινωνιακή διαδικασία, πιο ουσιαστική, πιο ενδιαφέρουσα. Άλλωστε η διαθεματικότητα καταλύει τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων και αντιμετωπίζει ενιαία τη σχολική γνώση, ενισχύοντας μ΄ αυτό τον τρόπο τη γενική παιδεία.

Η συμμετοχή των μαθητών όλων των τάξεων σε τέτοια προγράμματα τα βοηθά να συνειδητοποιήσουν την αξία της δημιουργικής και διερευνητικής μάθησης και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη. Επιπλέον ενισχύει το αυτοσυναίσθημά τους, τα ενθαρρύνει να κατακτούν όλο και πιο απαιτητικούς στόχους, καταδεικνύει την αξία  της συλλογικής προσπάθειας, καλλιεργεί τη συνεργατικότητα, την αλληλεγγύη και τη φιλία.

Το Σχολείο μ΄ αυτόν τον τρόπο γίνεται ένα ανοιχτό παράθυρο ελευθερίας, επικοινωνίας και σύνδεσης της  σχολικής ζωής με την κοινωνία και την πραγματικότητα.

                                   Η Διευθύντρια του Σχολείου
                                 Αικατερίνη  Κούλη - Καβουκλή

 

Β΄ Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ψυχικού
Διεύθυνση: Αρσάκη 1, 154 52 Ψυχικό
τηλ. κέντρο: 210-6755107

Διευθύντρια: κ. Βασιλική Ροδοπούλου
• Εσωτερικό τηλέφωνο Διεύθυνσης: 0214
• e-mail Διεύθυνσης: b-dhm-ps@arsakeio.gr

Γραμματέας: κ. Ελευθερία Μπρούμου
• Εσωτερικό τηλέφωνο Γραμματείας: 0251
• fax: 210-6719082
• e-mail Γραμματείας: b-dhm-ps2@arsakeio.gr





Θἐση των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού στο Google Maps

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη
                                30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ:  ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ – ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ                                                      

treis-ierarxes                                  Αγαπητοί Γονείς,

Κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου στρέφουμε τη σκέψη μας στους Τρεις Ιεράρχες, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, οι οποίοι με τη ζωή και το έργο τους τίμησαν και καταξίωσαν την παιδεία και τα Ελληνικά Γράμματα.

Με τον μεστό φιλοσοφικό τους στοχασμό, τη βαθιά χριστιανική πίστη και την ειλικρινή αγάπη για τον συνάνθρωπο, αναδείχθηκαν σπουδαίοι παιδαγωγοί και διδάσκαλοι, επιφανείς ρήτορες και συγγραφείς, πρότυπα φιλανθρωπίας, αρετής και μόρφωσης.

Οι Τρεις Ιεράρχες  με τον λόγο και το έργο τους δίνουν ένα απαράμιλλο παράδειγμα σύζευξης ανάμεσα στην υψηλή καλλιέργεια και την κοινωνική τους δράση. Γίνονται, μέσω του προσωπικού οικογενειακού βίου τους, ζωντανό παράδειγμα αρμόζουσας συμπεριφοράς μέσα στην οικογένεια, ώστε αυτή να εξελίσσεται αρμονικά και προσφέρει δημιουργικούς και έντιμους ανθρώπους στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Κοινωνική Δράση
Εγκαταστάσεις

Σύλλογος Διδασκόντων - ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Διευθύντρια: Βασιλική Ροδοπούλου
Υποδιευθύντριες: Βικτωρία Γεροστάθου (δασκάλα), Μπέττυ Σπυροπούλου (δασκάλα)

ΔΑΣΚΑΛΟΙ
Χριστίνα Σολακάκη (Α1 τάξη)
Αλίνα Κοκκολάτου (Α2 τάξη)
Μπέττυ Σπυροπούλου (Β1 τάξη)
Νατάσα Κολιοπούλου (Β2 τάξη)
Νικολέττα Δροσοπούλου (Γ1 τάξη)
Μαρία Καλλιαντά ( Γ2 τάξη)
Χριστίνα Συκιώτη (Γ3 τάξη)
Βικτωρία Γεροστάθου (Δ1 τάξη)
Ειρήνη Ζέρβα (Δ2 τάξη)
Χαρίκλεια Γεράνη (Ε1 τάξη)
Μυρτώ Αναγνωστάκη (Ε2 τάξη)
Κατερίνα Βασιλά (ΣΤ1 τάξη)
Άννα Γιαννάκη(ΣΤ2 τάξη)
Γιώργος Πετράκης (ΣΤ3 τάξη)
Αρετή Αδαμοπούλου
Μυρσίνη Βλάχου

ΦΥΣΙΚΗΣ
Ειρήνη Φραγκούλη (Ε΄ τάξη)
Κώστας Χωριανόπουλος (ΣΤ΄ τάξη)

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δήμητρα Δημητροπούλου
Κατερίνα Κυριάκη
Ζωή Μηλιοπούλου
Μαρίζα Μπουρδάκου
Αθανασία Κατσά
Ίρις Ιωακείμ
Εμμανουέλα Σακελλίων
Ασημίνα Παναγιώτου

ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Αθηνά Καλλιβρούση
Χριστίνα Βενάρδου
Δέσποινα Χατζηιωάννου
Ειρήνη Αλεξοπούλου
Φλωρεντία Μουζουράκη

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Θεοδώρα Αρταβάνη
Σπυριδούλα Μιχαήλ

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μαρατίνα Αθανασίου
Νίκος Mπάρλας
Γεωργία Τσιάκου

ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Ευγενία Βοτανοπούλου
Μαρίνα Τζούλη

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
Μυρτώ Ψυχάκη
Άννα Μαρία Κουρμούλη

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μόνικα Κολοκοτρώνη

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 
Δήμητρα Ανδριοπούλου

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Ελευθερία Μπρούμου

Δείτε τον σχολικό προγραμματισμό εδώ

 Portal

Χρησιμοποιούμε… το portal τού Αρσακείου. Δείτε πώς, εδώ. 


Σχολικό ωράριο 2023-24

001

Υποκατηγορίες

Η τέχνη, ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας, είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική, ως μορφή τέχνης, είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας, η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφραστούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα αυτή η δημιουργική διαδικασία τα βοηθάει σιγά σιγά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχθούν τις διάφορες πτυχές τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο τής αξιοποίησης τής παιδευτικής αυτής διαδικασίας και τής ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη, φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα και κολλάζ με ποικίλη θεματολογία.