Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30

Οι καθηγήτριες Γαλλικής Γλώσσας των Αρσακείων-Τοσιτσείων Δημοτικών Εκάλης κ. Έλενα Βιολάρη και Έφη Γεώργα παρακολούθησαν από 3 έως και 6 Σεπτεμβρίου 2013 το σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικών (APF).

Οι ώρες παρακολούθησης για τη χορήγηση πιστοποιητικού ήταν συνολικά 16 και το σεμινάριο περιλάμβανε ομιλίες καθώς και εργαστήρια. Οι Γάλλοι και οι Έλληνες επιμορφωτές προσέγγισαν πολλά θέματα για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης:
• Mme Calliabetsou, Mme Proscolli, M. Stavrou: «L’influence du contexte sur la culture didactique et la pratique professionnelle de l’enseignant FLE»
• Kyriaki Diamesi: «C’est fini les statégies d’apprentissage, passons aux trucs!»
• Frossy Syniori – Katerina Tsichli: «Les compétences à évaluer au primaire»
• Tina Stergioti: «L’importance de l’ intercutlurel à l’ apprentissage du FLE: le cas d’ un projet européen»
• Hélène Vanthier: «Pratiques de classe pour le primaire»
• Vassiliki Bletsogianni: «L’image cinématographique conçue à la fois comme objet et outil d’apprentissage»
• Nikos Safaris – Gloria Mika: «L’éducation interculturelle pour un développement durable: un monde, notre monde»
• Vassiliki Sampani: «Dédramatisation de l’évaluation»
• Vivi Kanari: «Choisir et didactiser un support / enseigner au délà du manuel»
• Anna Papageorgiou – Maria Louizou: «Apprendre en s’amusant au primaire»
• Vassiliki Pantazi: «Élaboration des stratégies adéquates afin de remédier aux erreurs morphosyntaxiques les plus fréquemment commises par les élèves de la 5e du primaire en classe de FLE».
Επίσης, παρουσίασαν και ανέλυσαν τους παρακάτω τομείς κατάρτισης:
 Ευαισθητοποίηση στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διαθεματική προσέγγιση
 Επιλογή και παιδαγωγική αξιοποίηση τού υποστηρικτικού υλικού – Διδασκαλία πέρα από τη μέθοδο
Μαθαίνω διασκεδάζοντας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Διαμορφωτική αξιολόγηση στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού προγράμματος
Αποδραματοποίηση τής αξιολόγησης
Διδασκαλία τού πολιτισμού μέσα από εικόνες και διαλόγους στο εγχειρίδιο.