Το πρόγραμμα RoboSTEM απευθύνεται σε καθηγητές STEM Λυκείων και στους μαθητές τους και έχει ως στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε θέματα STEM (Science, Technology, Engineering, Maths = Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά) και στη δημιουργία ενός προγράμματος σπουδών που προορίζεται για χρήση στα σχολεία. Το πρόγραμμα αυτό θα περιλαμβάνει περιεχόμενο που αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων STEM στους μαθητές και θα παρουσιάζει παραδείγματα μαθησιακών δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης. Τέτοιου είδους θέματα αποτελούν εφαρμογές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας και Τεχνολογίας.
Με μεγάλη συμμετοχή αποφοίτων αλλά και άλλων ενδιαφερομένων φοιτητών, τους οποίους ευχαριστούμε για τον ενδιαφέρον τους, ολοκληρώθηκε το 2ο διαδικτυακό σεμινάριο που οργάνωσε η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία με θέμα τη Γαλάζια Οικονομία.
Ιδιαίτερα ενεργή η παρουσία του Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων στις εργασίες του 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (εξ ολοκλήρου διαδικτυακά) στις 6, 7 & 8 Νοεμβρίου 2020. Πιο συγκεκριμένα:
Μαθητές από το Αρσάκειο Κλασικό Λύκειο Ψυχικού, το Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης και το Β΄ Αρσακειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης θα εκπροσοσωπήσουν εφέτος τα Αρσάκεια στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων. Η συνεδρίαση θα διεξαχθεί από τις 6 έως τις 9 Νοεμβρίου 2020 διαδικτυακά, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.
Το #After Lockdown είναι μια ταινία κινουμένων σχεδίων διάρκειας 50 λεπτών, που παρουσιάζει ιστορίες για τη ζωή κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 2020 σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου οι μαθήτριες τού Β΄Αρσακείου-Τοσιτσείο Λυκείου Εκάλης Ντορίνα Ιωαννίδου και Μιχαέλα Τατόγλου συμμετείχαν σε τηλεδιάσκεψη με εκπροσώπους δεκαεννέα χωρών, στο πλαίσιο τού προγράμματος “Parallel Earth to Watch the Season” , το οποίο υλοποιήθηκε στο Σχολείο κατά το σχολικό έτος 2019-2020.
Οι μαθητές τής A΄ τάξης τού Αρσακείου Λυκείου Ιωαννίνων, οι οποίοι είχαν συστήσει την εικονική επιχείρηση «HospInstall» κατά την σχολική χρονιά 2019-2020 συμμετείχαν στις εξετάσεις Πιστοποίησης Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (ESP) και έλαβαν την αντίστοιχη πιστοποίηση.