Στο πλαίσιο τού μαθήματος τής Γεωμετρίας, οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού χρησιμοποίησαν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης για να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν στερεά αντικείμενα και εργαλεία.
Στις 2 Ιουνίου 2022 στην αίθουσα tablets όπου εργάστηκαν, ήρθαν σε επαφή και εξοικειώθηκαν με αυτή την τεχνολογία, αλλά και καλλιέργησαν τη μαθηματική τους αντίληψη.
Με σύμμαχο τη δημιουργικότητά τους τα παιδιά κατανόησαν γεωμετρικές έννοιες, δημιούργησαν στερεά και μελέτησαν τις ιδιότητές τους με βιωματικό και ευχάριστο τρόπο.
Εν συνεχεία, χρησιμοποίησαν τον 3D Printer τού Σχολείου, επιτυγχάνοντας έτσι τη μετάβαση τής ιδέας σε ένα τρισδιάστατο αντικείμενο.
Ακολουθούν οι εντυπώσεις των μαθητών μας:
- Στο εργαστήριο Φυσικής, χρησιμοποιήσαμε τα tablet μας και φτιάξαμε πολλά τρισδιάστατα αντικείμενα. Μου έκανε εντύπωση το πόσο εύκολο ήταν να περιεργαστώ τη μολυβοθήκη μου γύρω γύρω, ώστε να εντοπίσω και να διορθώσω κάποια λάθη που είχα κάνει. Μάνος
- Για εμένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον είχε ο τρόπος που τοποθετήσαμε γράμματα και λέξεις επάνω στη μολυβοθήκη μας. Έπρεπε να μικρύνουμε το κείμενο μας, αλλά και να το «διπλώσουμε» γύρω από τη μολυβοθήκη! Άλκης
- Με το Τinkercad έφτιαξα ένα ολόκληρο σπίτι σαν παλάτι! Έφτιαξα ακόμη και τον κήπο του! Φυσικά πρόσεχα το κάθε αντικείμενο να είναι στο κατάλληλο μέγεθος. Αλεξάνδρα
- Η δασκάλα μάς μίλησε για τις δυνατότητες του τρισδιάστατου σχεδιασμού και ακόμα και όταν πήγα σπίτι χρησιμοποίησα το Tinkercad και έπαιξα σχεδιάζοντας διάφορα αντικείμενα. Δημήτρης
- Ήταν πολύ εντυπωσιακό όταν είδαμε στον 3d εκτυπωτή του σχολείου μας τη δική μας μολυβοθήκη να εκτυπώνεται! Δεν το είχα ξαναδεί ποτέ! Κωνσταντίνος
- Όλη η έκτη τάξη είχε την ευκαιρία να παίξει με το Tinκercad και μετά σχεδιάσαμε μία μολυβοθήκη με το όνομα του σχολείου μας. Στην αρχή έπαιζα με τα σχήματα, άλλαζα χρώματα και μετακινούσα τα αντικείμενα στο χώρο ώστε να χωρέσουν όλα! Ναταλία
- Περάσαμε πολύ ωραία με το Tinkercad! Βέβαια δυσκολεύτηκα λίγο να δημιουργήσω κενό στον κύλινδρο, ώστε να χωράνε τα μολύβια! Όμως το βρήκα και δημιούργησα τη μολυβοθήκη με μεγάλη προσοχή! Γιώργος
- Μάθαμε πώς να δημιουργούμε στερεά αντικείμενα, να τα μετακινούμε δεξιά, αριστερά αλλά και προς τα επάνω ή προς τα κάτω! Επίσης, μάθαμε να αλλάζουμε χρώμα, να δημιουργούμε τρύπες, όπως στη μολυβοθήκη αλλά και να ενώνουμε δύο ή περισσότερα αντικείμενα μαζί. Είχε πολύ ενδιαφέρον! Δανάη
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης στην αίθουσα tablets
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν 3D printer στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν 3D printer στην αίθουσα tablets
- Οι μαθητές χρησιμοποιούν 3D printer στην αίθουσα tablets Οι μαθητές χρησιμοποιούν 3D printer στην αίθουσα tablets
- Το αντικείμενο που σχεδίασαν και εκτύπωσαν οι μαθητές στο 3D printer Το αντικείμενο που σχεδίασαν και εκτύπωσαν οι μαθητές στο 3D printer
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/epilogi-thematon/46753-geometria-3d-texnologia-2#sigProIdc9ec32ba2e
https://arsakeio.gr/gr/epilogi-thematon/46753-geometria-3d-texnologia-2#sigProIdc9ec32ba2e