Σκοπός τού σεμιναρίου-εργαστηρίου ήταν να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί την ουσιαστική παιδευτική αξία τού STEAM, καθώς επίσης και τη μεθοδολογία σύμφωνα με την οποία μπορούν να το εφαρμόσουν διδακτικά μέσα στη σχολική τάξη. Ειδικότερα, στο πλαίσιο τού συγκεκριμένου εργαστηρίου οι εκπαιδευτικοί συγκρότησαν ομάδες εργασίας και κατασκεύασαν ομαδοσυνεργατικά μια γέφυρα. Ένα μέρος τής γέφυρας αυτής είναι κινητό και ανυψώνεται με τη χρήση κατάλληλα προσαρμοσμένου μοχλοβραχίονα. Η πορεία υλοποίησης τής κατασκευής ανέδειξε τον διαθεματικό και παράλληλα ερευνητικό τρόπο προσέγγισης των εννοιών από τη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τη Φυσική και την Τέχνη.
Τον επιστημονικό και τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό τού εργαστηρίου είχε ο κ. Άρης Μαυρομμάτης, μαθηματικός, διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Την οργάνωση τού εργαστηρίου ανέλαβε η Εποπτεία των Σχολείων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/epilogi-thematon/40010-steam#sigProId8dc3ef8b42
https://arsakeio.gr/gr/epilogi-thematon/40010-steam#sigProId8dc3ef8b42