Tην Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου 2023 η νηπιαγωγός τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης κ. Λουκία Μπατσόλα συμμετείχε σε διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Παιδί και Επικοινωνία»: Φιλαναγνωσία - STEM/STEAM Εκπαίδευση και ψηφιακή αφήγηση. Δημιουργικές και καινοτόμες δράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Tην Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023 οι νηπιαγωγοί τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Το προβληματικό παιδί».
Tην Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023 η Διευθύντρια τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης κ. Γιώτα Παππά και οι νηπιαγωγοί κ. Κατερίνα Φρούντζου, Λουκία Μπατσόλα και Ξένια Γεωργούλα συμμετείχαν σε διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Συνεργατική δράση: Artful Ecoteams - Οικοσυμμαχία».
Τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023 οι νηπιαγωγοί τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Από την ελληνική μυθολογία στις διαστημικές αποστολές τής NASA (Artemis Mission)».
Την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου 2023 η Νηπιαγωγός τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης κ. Μαρία Ευθυμίου συμμετείχε στο forum «Πόσοι άνθρωποι στον κόσμο γνωρίζουν τα δικαιώματά μας;», που διοργάνωσε το Δίκτυο για τα Δικαιώματα τού Παιδιού σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.
Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων τού 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, Πράξη 3η/29-09-2023, η Διευθύντρια τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης κ. Γιώτα Παππά παρακολούθησε, την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023, επιμορφωτική διαδικτυακή συνάντηση εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06, Δημόσιων και Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων Ανατολικής Αττικής.
Την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023 η Διευθύντρια τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης κ. Γιώτα Παππά συμμετείχε, στο πλαίσιο των επιμορφωτικών παιδαγωγικών δράσεων τού 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, σε εξ αποστάσεως συνάντηση εργασίας με θέμα: «Λειτουργία τού Νηπιαγωγείου, σχ. έτους 2023-2024».
Την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023 οι νηπιαγωγοί τού Αρσακείου-Τοσιτσείου Νηπιαγωγείου Εκάλης παρακολούθησαν επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Αντιμετώπιση συμβάντων και μικροτραυματισμών στο σχολικό περιβάλλον».
Σελίδα 2 από 2