Η τεχνολογική εκπαίδευση στο Γυμνάσιο, πριν το τέλος τής υποχρεωτικής εκπαίδευσης, έχει κύριο σκοπό την εξοικείωση των μαθητών με το τεχνολογικό και παραγωγικό περιβάλλον, που επηρεάζει κάθε διάσταση τής σύγχρονης ζωής και τού σύγχρονου πολιτισμού, ανεξάρτητα από μελλοντικές επαγγελματικές επιλογές.
Στο μάθημα τής Τεχνολογίας Β΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης γίνεται εφαρμογή τής μεθόδου τής ομαδικής εργασίας ή τής γραμμής παραγωγής για τη μελέτη μιας βιομηχανίας/εταιρείας (ομαδική κατασκευή μακέτας και ομαδική γραπτή εργασία ή μαζική παραγωγή προϊόντος και γραπτή εργασία).
Εφαρμόζονται εκπαιδευτικές μέθοδοι/διαδικασίες και δεν διδάσκεται συγκεκριμένη ύλη, αφού η εκπαιδευτική διαδικασία προσαρμόζεται στα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες του κάθε μαθητή.
Έτσι, οι μαθητές δημιούργησαν τις δικές τους εταιρείες, επέλεξαν τις επωνυμίες και επινόησαν τον λογότυπο τους.
Σε δημοσκόπηση που ακολούθησε, με τη συμμετοχή των μαθητών των τμημάτων Α΄1, Α΄4, Β΄1, Β΄2, Β΄4, Γ΄1, Γ΄2, Γ΄3 και Γ΄4, για το ποιος λογότυπος εταιρείας (κατά την άποψή τους) παρουσιάζει ενδιαφέρον και τους αρέσει περισσότερο, οι ομάδες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες προτιμήσεις είναι:
1η) Primative (αθλητικά sneakers, 103 ψήφοι), τμήμα Β΄1: Βακαλόπουλος Κωνσταντίνος, Βασιλειάδης Αλέξανδρος, Βασιλόπουλος Θωμάς, Βρεττού Ήβη, Γιαννακούλας Γεώργιος και Γιαννοπούλου Ειρήνη
2η) MILIMI SPACE (έρευνα Διαστήματος, 91 ψήφοι), τμήμα Β΄2: Γκανιάτσου Λυδία, Δοσόπουλος Ιωάννης Θεοδωρόπουλος Μάριος, Καβαδά Μαρίλια, Κανελλόπουλος Ιωάννης και Καπετανή Ιωάννα
3η) Sweet dreams (εργατήριο κέικ, 89 ψήφοι) τμήμα Β΄4: Σωτήρχου Φαίδρα, Τσάπαλη Νεφέλη, Φακή Φραγκίσκη, Φωτόπουλος Ιωάννης και Χαρτζουλάκη-Μάζου Αγάπη.
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-junior-high-a/ta-nea-mas/events-activities/48339-epixeirimaties-eton-14#sigProId46acaa60c8