Η δραστηριότητα τής παρέμβασης επιλέχθηκε από το διευρωπαϊκό πρόγραμμα “mascil” (mathematics and science for life) και υλοποιήθηκε με τη διαμεσολάβηση ψηφιακού δομήματος το οποίο σχεδιάστηκε για τον σκοπό αυτό. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει πλήθος υποδειγματικών δραστηριοτήτων, οι οποίες συνδέουν τα μαθηματικά με ρεαλιστικά προβλήματα από χώρους εργασίας.
Οι ομάδες των μαθητών διαπραγματεύτηκαν μεταξύ τους σχετικά με τα ερωτήματα τής δραστηριότητας, επιχειρηματολόγησαν προκειμένου να στηρίξουν τις εικασίες τους και στη συνέχεια απέδειξαν με Ευκλείδεια Γεωμετρία τους ισχυρισμούς τους. Στην τελική φάση, οι μαθητές «έπαιξαν» με το λογισμικό, προκειμένου να κατασκευάσουν το πρώτο τους τοπογραφικό διάγραμμα, το οποίο αφορούσε στο πρόβλημα που τέθηκε. Και στα τρία στάδια τής δραστηριότητας, οι ομάδες παρουσίασαν σημαντικά ευρήματα από τις προσεγγίσεις τους.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τους μαθηματικούς κ. Μ. Τσιλπιρίδη, Γ. Χρονόπουλο, Γ. Γκαγκάκη και Α. Παπαβασιλείου σε συνεργασία με τον Συντονιστή των Μαθηματικών κ. Π. Λιναρδάκη.
Με την ολοκλήρωση τής δραστηριότητας, οι μαθητές κατανόησαν τη σημασία τής Γεωμετρίας προκειμένου όχι μόνο να αποδεικνύουν εικασίες, αλλά και να κατασκευάζουν τοπογραφικά διαγράμματα με απόλυτη ακρίβεια.
Στο τέλος τής εκδήλωσης οι ομάδες εισέπραξαν το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-high-school-a/ta-nea-mas/events-activities/36743-anakalyptontas-ta-ma8hmatika-se-xwrous-ergasias-4#sigProId555042c564
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-high-school-a/ta-nea-mas/events-activities/36743-anakalyptontas-ta-ma8hmatika-se-xwrous-ergasias-4#sigProId555042c564