Σε πρώτη φάση οι μαθητές, με τη βοήθεια της καθηγήτριας, προετοίμασαν το υλικό (έφεραν ζωάκια, έφτιαξαν χαρτόνια με λέξεις, φέτες σάντουιτς από χαρτόνι με την άρνηση) το οποίο στη συνέχεια χρησιμοποίησαν στις διάφορες δραστηριότητές τους. Χωρισμένοι σε ομάδες έπαιξαν: έμαθαν να χρησιμοποιούν τα ονόματα των διαφορετικών ζώων τού μαθήματος με τα άρθρα τους είτε χρησιμοποιώντας τα μικρά ζωάκια που είχαν μπροστά τους (Qu’est-ce que c’est? C’est une vache.) είτε παίζοντας παντομίμα.
Επίσης, έμαθαν να φτιάχνουν ερωτήσεις και απαντήσεις χρησιμοποιώντας διαφορετικά κομμάτια από χαρτόνι (παζλ) ή αντικείμενα (όπως πλαστικά ή λούτρινα ζωάκια). Φτιάχνοντας "τα σάντουιτς τής άρνησης" κατάλαβαν τη θέση τού ρήματος που είναι πάντα το ζαμπόν σε ένα σάντουιτς, ενώ τα δύο ψωμάκια είναι οι δύο όροι τής άρνησης (ne + ρήμα + pas). Με αυτόν τον βιωματικό τρόπο εργασίας κατάφεραν οι μαθητές να εμπεδώσουν με άνεση και ευκολία το φαινόμενο τής άρνησης και κατέκτησαν το λεξιλόγιο τής ενότητας παίζοντας ομαδικά παιχνίδια.
Οι δραστηριότητες έγιναν καθ’ όλη τη διάρκεια διδασκαλίας τής ενότητας, μέσα στη τάξη αλλά και στην αίθουσα ομαδοσυνεργαρικής, όπου οι μαθητές είχαν περισσότερο χώρο για κίνηση και παιχνίδι, και διασκέδασαν πολύ κατακτώντας τη γνώση.
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-d/events-activities/13121-mathainondas-thn-arnhsh-sta-gallika#sigProIdb716ca868a