Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης
Αφού οι μαθητές τού Γ΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης παρατήρησαν και μελέτησαν καλά το λεξιλόγιο, τις γραμματικές φόρμες και τις επικοινωνιακές δομές, που τους δόθηκαν, σε σχέση με τη διδακτική ενότητα που διδάχτηκαν στα Γαλλικά, η καθηγήτρια τούς προέτρεψε να ανοίξουν το βιβλίο τους στις σελίδες 10 και 11 και τούς παρότρυνε να τις παρατηρήσουν ξανά για να θυμηθούν τα στοιχεία που περιέχουν. Τους ανακοίνωσε, επίσης, ότι θα μάθουν με περισσότερες λεπτομέρειες να περιγράφουν πρόσωπα, παιδιά, ενηλίκους, καθώς και τους αγαπημένους τους ήρωες, τους εαυτούς τους και τους συμμαθητές τους.
Στη συνέχεια, η καθηγήτρια επιχείρησε μια ευρύτερη εμπέδωση τού λεξιλογίου μοιράζοντάς τους κάρτες-εικόνες των αγαπημένων τους ηρώων καθώς και φωτοτυπημένο υλικό με τα συμπληρωματικά επίθετα περιγραφής. Τους πρότεινε μια σύντομη αναφορά με την περιγραφή κάθε ήρωα και οι μαθητές, μόλις αναγνώρισαν για ποιο πρόσωπο επρόκειτο, κλήθηκαν να σηκώσουν την αντίστοιχη κάρτα.
Αφού η καθηγήτρια χώρισε τους μαθητές σε ομάδες, μοίρασε τυχαία διάφορες έγχρωμες κάρτες με αγαπημένους ήρωες εικονογραφημένων σχεδίων αποτυπωμένους πάνω σε αυτές. Κάθε ομάδα, δείχνοντας τις κάρτες και δίνοντας τρία χαρακτηριστικά τής εξωτερικής εμφάνισης και τού χαρακτήρα ενός ήρωα από αυτούς, κινητοποίησε το ενδιαφέρον των μαθητών των άλλων ομάδων και τους προκάλεσε να μαντέψουν τον εν λόγω ήρωα ρωτώντας τους: «C’ est qui? Devine!».