Οι μαθητές σε κάθε τμήμα, ανάλογα με την ηλικία τους, το δυναμικό και τις συγκεκριμένες ανάγκες τους (μετά από συνεννόηση με τον υπεύθυνο δάσκαλο τού τμήματος) πραγματεύτηκαν και επεξεργάστηκαν έννοιες όπως «το δίκαιο και το άδικο στους κανόνες τού παιχνιδιού», «γίνομαι μέλος μιας ομάδας», «είμαι ξεχωριστός και δυνατός», «παρουσιάζω τον εαυτό μου στην ομάδα μου και ανακαλύπτω την εικόνα μου μέσα από τα μάτια των συμμαθητών μου», «κάθε μέρα προσπαθώ να βελτιώσω τη συμπεριφορά μου».
Έναυσμα για κάθε δραστηριότητα ήταν είτε η αφήγηση μιας ιστορίας (στους μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων) είτε παιχνίδια γνωριμίας στους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων (Ε΄ και Στ΄ τάξεις).
Τα μικρότερα παιδιά μέσα από τους πρωταγωνιστές τής ιστορίας πραγματεύονταν θέματα που απασχολούν τη σχολική ζωή τους, ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά μπήκαν στη διαδικασία παρατήρησης και τής βελτίωσης τής συμπεριφοράς τους.
Σημείο αναφοράς και υπενθύμισης τής όλης προσπάθειας ήταν στο τέλος η δημιουργία ενός ομαδικού εικαστικού έργου.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-b/ta-nea-mas/events-activities/34783-programmata-psyxosynais8hmatikhs-agwghs-kai-dhmiourgikothtas#sigProId7979671ded
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-b/ta-nea-mas/events-activities/34783-programmata-psyxosynais8hmatikhs-agwghs-kai-dhmiourgikothtas#sigProId7979671ded