Τη διαπολιτισμική προσέγγιση και τη διεπιστημονική διερεύνηση τού θέματος ανέλαβαν οι καθηγήτριες τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης δρ Μαριάνθη-Ελισάβετ Μάστορα, Γαλλικών, Μαρία Φιλιππάκου, χημικός MSc, και Αναστασία Αϊβάζογλου, μαθηματικός MSc, μαζί με 21 μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Σχολείου που φοιτούν στο προχωρημένο τμήμα Γαλλικών.
Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στις 29 Νοεμβρίου 2013, στην Αίθουσα «Jacqueline de Romilly» τού Υπουργείου Παιδείας, και η επίδοση των βραβείων στις καθηγήτριες έγινε από την πολιτική ηγεσία τού Υπουργείου.Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στις 29 Νοεμβρίου 2013, στην Αίθουσα «Jacqueline de Romilly» τού Υπουργείου Παιδείας, και η επίδοση των βραβείων στις καθηγήτριες έγινε από την πολιτική ηγεσία τού Υπουργείου.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους ο Γενικός Γραμματέας τού Υπουργείου κ. Αθανάσιος Κυριαζής, ο Ειδικός Γραμματέας τής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σωτήριος Γκλαβάς, ο Πρόεδρος και τα μέλη τής Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής Αξιολόγησης, Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Διευθυντές Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι, ο Διευθυντής τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης κ. Ηλίας Γρατσίας, βραβευμένοι εκπαιδευτικοί των ετών 2011, 2012, 2013 κ.ά.
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν επίσης η κ. Κυριακή Πρεβενιού, καθηγήτρια Καλλιτεχνικών τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, που είχε βραβευτεί το 2011 και το 2012, και οι μαθητές Αλίκη Ματιάτου, Ιωάννης Κυριακόπουλος, Σπυρίδων Μιχαηλίδης, Αντώνιος Παπαοικονόμου, ως εκπρόσωποι τής ομάδας των μαθητών τού Σχολείου που εκπόνησαν το έργο. Οι καθηγήτριες κ. Μ.-Ε. Μάστορα και Μ. Φιλιππάκου βραβεύονται για τρίτη συνεχή χρονιά στο πλαίσιο τής τριετούς εφαρμογής τού Θεσμού τής Αριστείας από το Υπουργείου.
Συγκεκριμένα, μεταξύ 1.035 έργων που κατέθεσαν 1.850 εκπαιδευτικοί την προηγούμενη σχολική χρονιά, το έργο τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης έλαβε την 28η θέση στην τελική αξιολογική κατάσταση.
Η αξιολόγηση των έργων έγινε λαμβάνοντας υπ’ όψιν το θεματικό πεδίο ανά ειδικότητα και ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια μη αμειβόμενης επιστημονικής επιτροπής που αριθμεί 654 μέλη. Η διαδικασία αξιολόγησης προέβλεπε διπλή ανώνυμη κρίση και βαθμολόγηση βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και προδιαγραφών, ενώ η τελική βαθμολογία κάθε έργου προέκυψε από το άθροισμα τής βαθμολογίας των 2 κριτών. Η τελική κατάταξη των έργων προέκυψε από τη συνολική βαθμολογία ανά έργο, ανεξαρτήτως ειδικότητας ή θεματικού πεδίου.
Στόχος τής δράσης είναι η αξιοποίηση τής καινοτομίας και τής δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία, ως βάση για τον εμπλουτισμό και την ενδυνάμωση τού εκπαιδευτικού έργου μέσα από την επιβράβευση και τη δημόσια ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών» τής μαθησιακής διαδικασίας.
Οι καλές πρακτικές, όπως αναδεικνύονται μέσα από τη διαδικασία αυτής τής δράσης, αναρτώνται στον ιστότοπο «Αριστεία και Καινοτομία» τού Υ.ΠΑΙ.Θ. (αποθετήριο καλών πρακτικών http://excellence.sch.gr), που αποτελεί δεξαμενή άντλησης ιδεών για όλους τους ενδιαφερόμενους.
Στο πλαίσιο αυτής τής εκδήλωσης τυπώθηκε βιβλιόδετο έντυπο, το οποίο περιέχει τα 309 έργα που διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν στην τριετή περίοδο υλοποίησης τού Θεσμού τής Αριστείας (2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013).
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/diakriseis/16788-vravevsh-ston-thesmo-aristeias-tou-ypourgeiou-paideias-2#sigProIdbc3dbee4e6
https://arsakeio.gr/gr/diakriseis/16788-vravevsh-ston-thesmo-aristeias-tou-ypourgeiou-paideias-2#sigProIdbc3dbee4e6