Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια τού β΄ και τού γ΄ τριμήνου 2013-2014 σε δύο συναντήσεις με τα παιδιά. Στην αρχή τής πρώτης συνάντησης οι μαθητές μίλησαν στην τάξη, αλλά και άκουσαν τους συμμαθητές τους να μιλούν για τις ποικίλες δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν, για τις μεθόδους μελέτης που χρησιμοποιούν και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή διαχείριση τού χρόνου τους. Στη συνέχεια, μέσω τής παρουσίασης που έγινε με τη χρήση διαδραστικού πίνακα, επισημάνθηκαν οι παράγοντες που δυσχεραίνουν τις προσπάθειές τους και οι δυσλειτουργικές αντιλήψεις σχετικά με τη διαχείριση των ποικίλων υποχρεώσεών τους.
Κατά τη διάρκεια τής δεύτερης συνάντησης δόθηκαν στα παιδιά σαφείς οδηγίες και διατυπώθηκαν εναλλακτικές προτάσεις για την κατάρτιση ενός εξατομικευμένου προγράμματος, αξιολογώντας τις υποχρεώσεις τους ανάλογα με το πόσο σημαντικές και επείγουσες είναι. Στο δεύτερο μισό τού μαθήματος οι μαθητές σχεδίασαν δοκιμαστικά το δικό τους εβδομαδιαίο πρόγραμμα, με βάση τους στόχους τους και τις ατομικές τους ανάγκες. Τέλος, έγινε σύνθεση των απόψεων, ώστε οι μαθητές να κάνουν πιο ρεαλιστικά τα μελλοντικά τους προγράμματα.
Το πρόγραμμα διαχείρισης χρόνου και οργάνωσης μελέτης οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις κ. Κατερίνα Σουφλιά, καθηγήτρια-σύμβουλο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, και Μαρία Κούκνη, σχολική ψυχολόγο.
https://arsakeio.gr/gr/advisory-2/psychological-counselling-service/activities/19510-programma-diaxeirishs-kai-organwshs-xronou-2#sigProId99e84378e8