Στόχος τού προγράμματος ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές ότι
• όλα τα παιχνίδια έχουν συγκεκριμένους κανόνες
• η παράβαση των κανόνων επιφέρει συνέπειες
• παίζουμε με σκοπό να απολαύσουμε τη χαρά τού παιχνιδιού
• από ένα παιχνίδι δεν βγαίνουμε πάντα νικητές
• πρέπει να αποδεχόμαστε και να διαχειριζόμαστε όλα μας τα συναισθήματα, θετικά και αρνητικά.
Αρχικά οι μαθητές συζήτησαν με την κ. Κούκνη σχετικά με τα παιχνίδια και τα είδη τους. Κατόπιν, κατέγραψαν τα συναισθήματα που βιώνουν όταν νικούν αλλά και όταν χάνουν σε κάποιο παιχνίδι.
Ύστερα το πρόγραμμα έλαβε πιο βιωματικό χαρακτήρα, καθώς οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες πήραν μέρος σε ένα παιχνίδι με κανόνες. Συγκεκριμένα τα παιδιά κάθε ομάδας είχαν ως αποστολή να πετούν ένα μπαλόνι το ένα στο άλλο χωρίς να μιλούν και χωρίς να μετακινούνται από τη θέση τους. Από το παιχνίδι αυτό αναδείχθηκε νικήτρια μία ομάδα. Στη συνέχεια κάθε ομάδα, μέσα από συζήτηση μεταξύ των μελών της, ανέδειξε το κυρίαρχο συναίσθημα που ένιωθε, το οποίο ήταν ανάλογο τής θέσης στην οποία τερμάτισε η ομάδα στο παιχνίδι.
Τέλος, κάθε ομάδα έγραψε στο μπαλόνι της το συναίσθημα που την χαρακτήριζε και προσπάθησε να το αποτυπώσει μέσα από ένα κοινό εικαστικό έργο.
https://arsakeio.gr/gr/advisory-2/psychological-counselling-service/activities/18214-programma-synaisthhmatikhs-agwghs-3#sigProIda2422c4247