Αυτές οι άνισες πλευρές τού σκαληνού τριγώνου, δάσκαλος-γονέας-μαθητής, ολοένα διαφοροποιούνται, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά στον μάχιμο δάσκαλο, ο οποίος χρειάζεται την επιστημονική στήριξη και ανατροφοδότηση. Δόθηκε η ευκαιρία να απαντηθούν ερωτήματα για τα ψυχολογικά προβλήματα παιδιών και εφήβων όπως:
• Τι είναι η προβληματική συμπεριφορά;
• Πώς και γιατί δημιουργείται αυτή η συμπεριφορά;
• Πότε ένα σύμπτωμα πρέπει να μας ανησυχήσει;
• Με ποιους τρόπους μπορεί ο δάσκαλος να συμβάλει στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση των ψυχολογικών προβλημάτων των παιδιών;
• Το «ΤΙ» και το «ΠΩΣ» τής συμπεριφοράς: Πιο σημαντικό το «ΠΩΣ»
• Πότε πρέπει να ζητήσουμε τη βοήθεια τού ειδικού;
• Συνεργασία σχολείου και οικογένειας: Ο γονέας ως «δάσκαλος» τού παιδιού.
Την ομιλία, που οργανώθηκε από την Επόπτρια των Σχολείων τής Φ.Ε. κ. Βασιλική Παπαπέτρου, τις Συντονίστριες Πρωτοβάθμιας κ. Σοφία Σταθοπούλου και Αθηνά Μακροπόδη και από τις Συμβουλευτικές – Ψυχολογικές Υπηρεσίες τής Φ.Ε., παρακολούθησαν όλοι οι εκπαιδευτικοί των Αρσακείων – Τοσιτσείων Δημοτικών Σχολείων Ψυχικού και Εκάλης.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/activities/15445-omilia-kathhghth-k-iw-paraskevopoulou#sigProId09aae15f13
https://arsakeio.gr/gr/activities/15445-omilia-kathhghth-k-iw-paraskevopoulou#sigProId09aae15f13