Ο μαθητής Αλέξανδρος Λιαρόπουλος της Β’ Τάξης του Αρσακείου Λυκείου Πατρών διακρίθηκε στον διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras 2019-2020, καταλαμβάνοντας την 4η θέση σε Πανελλήνιο επίπεδο στην Κατηγορία Α’ - Β’ Λυκείου.
Ο διαγωνισμός Bebras αποτελεί διεθνή πρωτοβουλία με σκοπό την προώθηση των δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων των μαθητών, όπως επίσης και εννοιών πληροφορικής, που έχουν να κάνουν με την ικανότητα ανάλυσης σύνθετων διαδικασιών σε απλούστερες επιμέρους, τη σχεδίαση αλγορίθμων, αλλά και με τον εντοπισμό και τη γενίκευση μοτίβων. Οργανώνεται τα τελευταία χρόνια σε περισσότερες από 70 χώρες, με την Ελλάδα να έχει φέτος τη δεύτερη συμμετοχή της.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό Χρήστο Ζώτο, καθηγητή πληροφορικής, που τον καθοδήγησε.
Συγχαρητήρια Αλέξανδρε!
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν στη διαδικασία αναστοχασμού "SELFIE 2019-2020, session 1" της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το SELFIE είναι ένα δωρεάν, εύχρηστο, προσαρμόσιμο εργαλείο που βοηθά τα σχολεία να αναστοχαστούν ως προς την πρόοδό τους τους για τη μάθηση στην ψηφιακή εποχή.
Τα αποτελέσματα της διαδικασίας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί αξιοποιούν στο έπακρο τις ψηφιακές τεχνολογίες στον τομέα της διδασκαλίας και της μάθησης με περιθώρια εξέλιξης στον τομέα της αξιολόγησης και της ανατροφοδότησης των μαθητών τους.
Οι ίδιοι οι μαθητές είναι ικανοποιημένοι από τη χρήση των ψηφιακών μέσων στη διαδικασία μάθησης. Ένα μεγάλο ποσοστό αυτών χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα του σχολείου από το σπίτι τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.
Το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με το Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Πάτρας διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση με θέμα:
«SELFIE: Εργαλείο Αυτοαξιολόγησης και Αναστοχασμού Σχολικών Μονάδων για την Ψηφιακή Τεχνολογία».
Το Κοινό Κέντρο Ερευνών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και η Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Νεότητας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, στο πλαίσιο τού Ψηφιακού Σχεδίου Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ανέπτυξε το πρόγραμμα SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the use of Innovative Educational Technologies) με σκοπό τον αναστοχασμό για αποτελεσματικότερη μάθηση με ενίσχυση της χρήσης καινοτόμων εκπαιδευτικών τεχνολογιών.
Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019 δέκα εκπαιδευτικοί από τρεις ευρωπαϊκές χώρες συμμετείχαν σε μια επιμορφωτική/εκπαιδευτική συνάντηση στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών τού Πανεπιστημίου Πατρών, με συντονιστή καθηγητή τον κ. Μιχαήλ Κορνάρο.