Με αφορμή τις διδακτικές προτάσεις τής πρώτης ενότητας τού βιβλίου Γεωγραφίας, οι μαθητές, με την καθοδήγηση τής δασκάλας τους κ. Κατερίνας Ταταράκη, επιχείρησαν να κατασκευάσουν τους δικούς τους χάρτες.
Μετά την αρχική θεωρητική προσέγγιση, κατά την οποία αναπτύχθηκαν και επεξηγήθηκαν τα είδη και τα χαρακτηριστικά ενός χάρτη (τίτλος, υπόμνημα, κλίμακα, προσανατολισμός, πυξίδα), τα παιδιά, εργαζόμενα ανά δυάδες, σχεδίασαν τους συγκεκριμένους τόπους που είχαν επιλέξει. Η αρχική απεικόνιση, ανάλογα με τον τύπο τού χάρτη που προτίμησαν να κατασκευάσουν, διανθίστηκε με χρώματα, τίτλους, τοποθεσίες και άλλα χαρακτηριστικά.
Η προθυμία τής συμμετοχής σε αυτή τη δράση, καθώς και η ικανοποίηση και η χαρά με την οποία παρουσίασαν τις δημιουργίες τους είναι μία ακόμη απόδειξη τής διδακτικής αρχής που θεωρεί ευθέως ανάλογο τον μαθητικό ενθουσιασμό με τον βαθμό συσχετισμού τής διδακτικής θεωρίας με την πράξη τής ζωής.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/latest/199-greek/schools/ekali/ekali-elementary-a/events-activities/37358-oi-mikroi-xartografoi-tou-e1#sigProId036f900273
https://arsakeio.gr/en/latest/199-greek/schools/ekali/ekali-elementary-a/events-activities/37358-oi-mikroi-xartografoi-tou-e1#sigProId036f900273