Αρχικά, οι μαθητές προσπάθησαν να μαντέψουν τα συναισθήματα που απεικόνιζαν τα πρόσωπα σε διάφορες εικόνες και κατόπιν κλήθηκαν οι ίδιοι να αποτυπώσουν μέσω τής ζωγραφικής τις εκφράσεις του σχηματίζονται στο πρόσωπο ενός ανθρώπου ανάλογα με το συναίσθημα που βιώνει.
Στη συνέχεια, η δασκάλα τής τάξης κατασκεύασε ένα «συναισθηματικόμετρο» και ο κάθε μαθητής, αφού πήρε ένα ξύλινο μανταλάκι με το όνομά του, ενθαρρύνθηκε να το τοποθετεί καθημερινά στο πρόσωπο που αποτυπώνει το συναίσθημα που νιώθει. Η συγκεκριμένη πρακτική έγινε η αφορμή για καθημερινή συζήτηση σχετικά με το πώς νιώθουν τα παιδιά και τι είναι αυτό που τους προκαλεί δυσάρεστες ή ευχάριστες σκέψεις και τα αντίστοιχα συναισθήματα.
Τέλος,το κάθε παιδί κατασκεύασε με κλαδάκια από τον κήπο τού Σχολείου το δέντρο των συναισθημάτων του και έδωσε την υπόσχεση να τα αποδέχεται, να τα φροντίζει και να προσπαθεί να τα διαχειρίζεται με τρόπο ευέλικτο και αποτελεσματικό.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/27358-we-care-v-2?layout=default&print=1&tmpl=component#sigProId2ed21d9126
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/27358-we-care-v-2?layout=default&print=1&tmpl=component#sigProId2ed21d9126