Στο 22ο τεύχος του περιοδικού «Νεογράφημα», οι μαθητές κλήθηκαν από τους φιλολόγους τους να αποτυπώσουν τις επιπτώσεις της πανδημίας και του συνακόλουθου εγκλεισμού στην καθημερινότητά τους, επιλέγοντας να συντάξουν μία ημερολογιακή καταγραφή, ένα άρθρο, ένα διήγημα ή ένα ποίημα.
Η πλειονότητα των κειμένων γράφτηκε τη φετινή σχολική χρονιά στο πλαίσιο του μαθήματος των Νέων Ελληνικών. Κάποια άλλα κείμενα συντάχθηκαν στο πλαίσιο της Αγωγής Προφορικού Λόγου, ενώ οι αγγλόγλωσσες επιστολές, όπως και οι ψηφιακές συνθέσεις (κολάζ) που απαρτίζουν το εικαστικό ένθετο, συντάχθηκαν και δημιουργήθηκαν την περσινή χρονιά στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών και της Τεχνολογίας αντίστοιχα.
Στην παρουσίαση του τεύχους στην ιστοσελίδα του Αρσακείου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης διαβάζουμε:
«Οι εβδομήντα περίπου νεαροί συντάκτες καταθέτουν και μοιράζονται το πιο βαθύ τους βλέμμα, τις σκέψεις τους –ακόμα και τις πιο μύχιες– και τα συναισθήματά τους –ακόμα κι εκείνα τα βουβά– με τρόπο εξομολογητικό και διάφανο. Από αυτήν την άποψη, το παρόν τεύχος πρέπει να διαβαστεί με πολλή προσοχή –όχι μόνο από τους γονείς, αλλά και από όποιον ασχολείται με το μεγάλωμα και την υποστήριξη παιδιών και εφήβων– ως ένα αποκαλυπτικό ψυχογράφημα.»
Και αυτό το τεύχος του περιοδικού, όπως και τα προηγούμενα, έγινε δεκτό με επαινετικά σχόλια από τα μέλη της Αρσακειακής κοινότητας. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι το «Νεογράφημα» έχει κερδίσει δύο φορές το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμούς μαθητικών περιοδικών.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Φυλλομετρήστε το Νεογράφημα, τ. 22