Στο πλαίσιο τού εργαστηρίου διερευνήθηκαν οι συνθήκες που κάνουν πλέον επιτακτικότερη την ανάγκη για την καλλιέργεια τής ενεργού πολιτειότητας και παρουσιάστηκαν εργαλεία για την εισαγωγή τής έννοιας τού ενεργού πολίτη τού κόσμου στη σχολική τάξη. Παράλληλα εφαρμόστηκαν παραδείγματα τού βιβλίου που ακολουθούν τη «μαθητοκεντρική» μεθοδολογία.
Στο Α΄ μέρος με τίτλο "Θεωρητικές προσεγγίσεις" ομιλητές ήταν οι: Γιώργος Μόσχος, βοηθός Συνήγορος τού Πολίτη για τα Δικαιώματα τού Παιδιού, Μαρία Δημοπούλου, υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α΄ Διεύθυνσης Π.Ε. Αθηνών, και Έλενα Καραγιάννη, εικαστικός, εκπαιδευτικός Εικαστικής Αγωγής, συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων δομής Σχιστού.
Στο Β΄ μέρος το βιωματικό εργαστήρι έκαναν οι κ. Δέσποινα Καρδογέρου, Δήμητρα Ντιρογιάννη και Μαρίζα Τσαχάλη, από την εκπαιδευτική ομάδα τής ActionAid και συγγραφείς τού βιβλίου "Ενεργός πολίτης μέσα και έξω από την τάξη".
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/491-greek/more/foreign-languages/french/teachers-news/36033-energos-poliths-65#sigProIdbb772f03c0
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/491-greek/more/foreign-languages/french/teachers-news/36033-energos-poliths-65#sigProIdbb772f03c0