e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Οι καθηγήτριες Γαλλικής Γλώσσας των Αρσακείων-Τοσιτσείων Δημοτικών Σχολείων κ. Έλενα Βιολάρη και Έφη Γεώργα παρακολούθησαν, από 3 έως και 6 Σεπτεμβρίου 2013, το σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικών (APF). Οι ώρες παρακολούθησης για τη χορήγηση πιστοποιητικού ήταν συνολικά 16 και συμπεριλάμβαναν ομιλίες καθώς και συμμετοχή σε εργαστήρια. Οι Γάλλοι και οι Έλληνες επιμορφωτές προσέγγισαν πολλά θέματα για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Αναλυτικά μίλησαν: Mme Calliabetsou, Mme Proscolli, M. Stavrou «L’influence du contexte sur la culture didactique et la pratique professionnelle de l’enseignant FLE», Kyriaki Diamesi «C’est fini les statégies d’apprentissage, passons aux trucs!», Frossy Syniori – Katerina Tsichli «Les compétences à évaluer au primaire», Tina Stergioti «L’importance de l’intercutlurel à l’ apprentissage du FLE: le cas d’ un projet européen», Hélène Vanthier «Pratiques de classe pour le primaire», Vassiliki Bletsogianni «L’image cinématographique conçue à la fois comme objet et outil d’apprentissage», Nikos Safaris – Gloria Mika «L’éducation interculturelle pour un développement durable: un monde, notre monde», Vassiliki Sampani «Dédramatisation de l’évaluation», Vivi Kanari «Choisir et didactiser un support / enseigner au délà du manuel», Anna Papageorgiou – Maria Louizou «Apprendre en s’amusant au primaire», Vassiliki Pantazi «Élaboration des stratégies adéquates afin de remédier aux erreurs morphosyntaxiques les plus fréquemment commises par les élèves de la 5e du primaire en classe de FLE».
Επίσης, παρουσίασαν και ανέλυσαν τους παρακάτω τομείς κατάρτισης: Ευαισθητοποίηση στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διαθεματική προσέγγιση, Επιλογή και παιδαγωγική αξιοποίηση του υποστηρικτικού υλικού – Διδασκαλία πέρα από τη μέθοδο, Μαθαίνω διασκεδάζοντας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Διαμορφωτική αξιολόγηση στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, Αποδραματοποίηση τής αξιολόγησης, Διδασκαλία τού πολιτισμού μέσα από εικόνες και διαλόγους στο εγχειρίδιο.