Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Ε΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού συμμετείχαν σε δράσεις οι οποίες τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το θεατρικό παιχνίδι.
Στο πλαίσιο των παράλληλων δραστηριοτήτων με τη διδασκαλία τού μαθήματος των Γαλλικών που έχουν στόχο την ευαισθητοποίηση και τη μύηση των παιδιών στη γαλλική κουλτούρα, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Δ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ ξένη γλώσσα παρακολούθησαν, μέσα σε τρεις διδακτικές ώρες, 12 ταινίες μικρής διάρκειας κάνοντας μια περιήγηση σε κάθε μαγευτική γωνιά τού Παρισιού.
Μέσα από σειρά βιωματικών δραστηριοτήτων οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Β΄ ΑρσακείουΔημοτικού Ψυχικού που διδάσκονται Γαλλικά εμπέδωσαν την ύλη τής μεθόδου εκμάθησης τής γαλλικής γλώσσας ZIG ZAG 1 στις 4 Φεβρουαρίου 2014, με τη βοήθεια τής καθηγήτριάς τους κ. Δέσποινας Χατζηιωάννου.
Οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ ξένη γλώσσα, μέσα από διαθεματικό πρόγραμμα και με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους κ. Όλγας Δασκαλοπούλου, Αθηνάς Καλλιβρούση και Δέσποινας Χατζηιωάννου, προσέγγισαν τον μεγάλο Γάλλο φοβιστή ζωγράφο Matisse.
Το Γαλλικό Ινστιτούτο της Ελλάδας και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα σε συνεργασία με τις Γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα διοργανώνουν κάθε χρόνο ένα διαγωνισμό ανοιχτό προς όλα τα σχολικά ιδρύματα και τους Έλληνες φοιτητές, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας Αυτή τη χρονιά, το θέμα της Γαλλοφωνίας είναι το μπλέ και πιο συγκεκριμένα η Μεσόγειος. Τα Αρσάκεια - Τοσίτσεια Σχολεία συμμετείχαν στον φετινό διαγωνισμό σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Στο μάθημα των Γαλλικών και με αφορμή τον ζωγράφο Van Gogh που αναφέρεται στο βιβλίο που διδάσκονται, οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, παρουσίασαν στην τάξη, στις 28 Νοεμβρίου 2013, τις εργασίες που εκπόνησαν στο πλαίσιο τής έρευνας με τίτλο «Η ζωγραφική στο μάθημα των Γαλλικών: Ο ζωγράφος Van Gogh». Τα παιδιά συνέλεξαν και επεξεργάστηκαν πληροφορίες καθώς και φωτογραφικό υλικό και το παρουσίασαν σε έντυπη μορφή και σε power point.
Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού δραστηριοποιήθηκαν συμμετέχοντας, στις 13 Φεβρουαρίου 2014, σε δράσεις οι οποίες τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι.
Μέσα από ένα βιωματικό μάθημα στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ ξένη γλώσσα ανακάλυψαν, μαζί με την καθηγήτριά τους κ. Αθηνά Καλλιβρούση, τι περιέχει το καλάθι τού pique-nique.
Στο πλαίσιο τής Παγκόσμιας Ημέρας για την Ειρήνη (1η Ιανουαρίου), οι μαθητές τής Ε΄1 τάξης τού Δ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ ξένη γλώσσα, στις 23 Ιανουαρίου 2014, ασχολήθηκαν με την έννοια τής ειρήνης και τις αξίες που την διέπουν.
Με αφορμή την ενότητα 3 τής μεθόδου "Zig Zag 1", όπου δίνονται οι οδηγίες για την παρασκευή μιας φρουτοσαλάτας, οι μαθητές τής Γ΄2 τάξης τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης παρασκεύασαν μια νόστιμη και υγιεινή φρουτοσαλάτα μέσα στην τάξη.