Οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, έχοντας κατακτήσει το λεξιλόγιο που αφορά στη διατροφή (ενότητα 4 τού βιβλίου action.fr), παρουσίασαν στην τάξη προφορικά τις προσωπικές τους διατροφικές συνήθεις.
Στο πλαίσιο τής διαπολιτισμικής προσέγγισης τής Γαλλικής και της Ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας, οι μαθητές όλων των τάξεων των Αρσακείων Σχολείων Ιωαννίνων, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, πραγματοποίησαν δραστηριότητες, κατασκευές και παιχνίδια διάδρασης με θέμα τα Χριστούγεννα.
Στο πλαίσιο τής διαπολιτισμικής προσέγγισης τής Γαλλικής και τής Ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας, οι μαθητές των Γ΄και Δ΄τάξεων τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, πραγματοποίησαν δραστηριότητες, κατασκευές και παιχνίδια διάδρασης με θέμα την Πρωταπριλιά.
Με την ευκαιρία τού εορτασμού τής Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής, στις 16 Οκτωβρίου 2014, οι μαθητές τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων που διδάσκονται Γαλλικά, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους κ. Θεοδώρας Ζιαμπίρη, συμμετείχαν σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με σκοπό την επικοινωνία στην γαλλική γλώσσα, χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο σχετικό με την διατροφή.
Εφέτος οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, που διδάσκονται τη Γαλλική γλώσσα, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας κ. Ζιαμπίρη Θεοδώρας, γνώρισαν τον ελληνικό πολιτισμό μέσα από το μουσείο τού Λούβρου στο Παρίσι.
Στο πλαίσιο τής διαπολιτισμικής προσέγγισης τής Γαλλικής και τής Ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, πραγματοποίησαν δραστηριότητες, κατασκευές και παιχνίδια διάδρασης, με θέμα τον Άγιο Νικόλαο στη Γαλλία.
Με αφορμή την ενότητα 3 τής μεθόδου "Vitamine 2", οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Β΄Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού, που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ξένη γλώσσα, με καθηγήτρια την κ.’Ολγα Δασκαλοπούλου, δραστηριοποιήθηκαν τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο με βιωματικό τρόπο.
Με αφορμή το διαθεματικό πρόγραμμα με θέμα τον ιμπρεσιονισμό, οι μαθητές τής Ε΄τάξης τού Β΄Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού, που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ξένη γλώσσα, είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τον ιμπρεσιονισμό στη ζωγραφική αλλά και στη μουσική στη Γαλλία.
Στο πλαίσιο τής διαπολιτισμικής προσέγγισης τής Γαλλικής και τής Ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, πραγματοποίησαν δραστηριότητες, κατασκευές και παιχνίδια διάδρασης με θέμα το Πάσχα.