Συγκεκριμένα, το τμήμα τής κ. Έλενας Βιολάρη άκουσε ένα πολύ ωραίο σχετικό τραγούδι στο Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=fO5z9RzFZF0) και οι μαθητές ονομάτισαν τα ζώα που είδαν στο βίντεο.
Στη συνέχεια κάθε μαθητής συμπλήρωσε στοιχεία τής ταυτότητας ενός ζώου: πού ζει αυτό, με τι τρέφεται, ποιοι είναι οι έχθροι του, ποιο είναι το χρώμα του κ.λπ.
Οι μαθητές τής κ. Αγγελικής Γεωργακοπούλου είδαν βίντεο σχετικό με τα ζώα και μπήκαν στην ιστοσελίδα décrire un animal-lino, διάβασαν περιγραφές για τα ζώα και περιέγραψαν το δικό τους αγαπημένο ζώο αναφέροντας το όνομά του, την ηλικία του και το χρώμα του.
Επίσης, έβαλαν στη σειρά εικόνες, λέξεις και ρήματα για να συνθέσουν γαλλικές παροιμίες, δημιουργώντας ένα κολλάζ, και προσπάθησαν να βρουν τις αντίστοιχες παροιμίες στα Ελληνικά.
Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά δραστηριοποιήθηκαν τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο.
Τέλος, με τις εργασίες τους διακόσμησαν το ταμπλό τού Σχολείου.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/37382-journee-mondiale-des-animaux-0009#sigProIdf0af25d52a
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/37382-journee-mondiale-des-animaux-0009#sigProIdf0af25d52a